Hege899 Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Hvis jeg lager en pastasalat med majones og rømme,holder den seg til mandag da? Hvordan holder den seg best?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Viktigste med pastasalat er at pastaen ikke står til avkjøling i lang tid, pastaen må avkjøles raskt og salaten må heller ikke stå ute i timevis mellom nå og mandag. Ellers går det helt fint å sette den i kjøleskapet til mandag. Anonymous poster hash: 5bd77...069
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Hvis jeg lager en pastasalat med majones og rømme,holder den seg til mandag da? Hvordan holder den seg best? Ikke hvis du skal lage den i dag. Da blir den nok rimelig vassen innen mandag. Anonymous poster hash: d257b...fcd
Hege899 Skrevet 3. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2015 Glemte å skrive at den skal lges søndag:)
Hege899 Skrevet 3. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2015 Da holder den nok til mandag Under plast i kjøleskap?
Gjest daisydaisy Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Under plast i kjøleskap? Tja, tror moren min bruker å gjøre det slik, tør ikke uttale meg for mye på akkurat den biten. Evt. ha salaten i en lukket plastboks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå