Rakel Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Vi skal leie ut kokk hjem til folk. Skal også tilby å "shine" opp, rydde, dekke bord til gjestene kommer. Det eneste kundene trenger tenke på når de inviterer gjester hjem, er å stelle seg selv. Resten ordner vi. :-) Er det noen fantasifulle folk her inne som kommer på et originalt og fengende navn som passer? Forslag hittil: *Kokkeutleie *Middag for ti * La vida es dulce --- (Livet er søtt) * Kokken!, - "din for en kveld" Håper noen vil prøve seg.... Eller, hvilket likte dere best av forslagene ovenfor?
Rakel Skrevet 17. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2004 Kjempebra forslag! :-) Jeg noterer... Vi skal diskutere navn i dag og få inn på en web-side de nærmeste dagene.
Sarabi Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Jeg synes dette hørtes ut som en kjempegod Idè!! Hadde jeg vært kokk skulle jeg leid meg ut Trenger dere webside, så ta gjerne kontakt med meg. www.trine.jack-rt.com
Arkana Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Eller hva med "Din for en kveld" (kanskje litt uvisst hva det gjelder da).
:-) anna Skrevet 17. september 2004 #7 Skrevet 17. september 2004 - Hjemmerestauranten - Den glade gourmet - Lun luksus
Rakel Skrevet 20. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2004 Anna; Kjempebra navn. Synes lun luksus var spesielt bra. Dette har vi selvfølgelig tatt til hjemmesiden vår. Takk for fantasifulle forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå