Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. september 2015 #1 Del Skrevet 3. september 2015 http://www.bbc.com/news/science-environment-34134366 Kanskje ikke så viktig men jeg synes egentlig det er greit å vite hvor mange treer det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Del Skrevet 3. september 2015 Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3 Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall Anonymous poster hash: 2b74a...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. september 2015 #3 Del Skrevet 3. september 2015 Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3 Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall Anonymous poster hash: 2b74a...484 På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Del Skrevet 3. september 2015 På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem. Ja det var jo faktisk den 3 september som dato i går også. Jeg syntes ihvertfall det var artige tilfeldigheter Hug a tree and live free <3 Anonymous poster hash: 2b74a...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå