Gå til innhold

Earth's trees number 'three trillion'

Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3

Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall :)

Anonymous poster hash: 2b74a...484
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3

Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall :)

På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem.

Ja det var jo faktisk den 3 september som dato i går også. Jeg syntes ihvertfall det var artige tilfeldigheter :)

Hug a tree and live free <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...