Gå til innhold

Earth's trees number 'three trillion'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3

Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall :)

Anonymous poster hash: 2b74a...484
Skrevet

Gudskjelov, men kunne godt vært mange fler! <3

Tallet 3 er forsåvidt naturens helligste tall, så det var litt artig at jeg leste denne 18:23 , trær (tre=3), og 3 trillioner(3llioner). Det blir 333, som også sies å være naturåndenes kommunikasjonstall :)

På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem.

Skrevet

På norsk sier vi billion (2llion) om dette tallet, på mange språk har ikke trær noe med tallet tre å gjøre, og jeg nekter å tro at det ligger noen spesiell mening bak at du tilfeldigvis åpnet tråden på et klokkeslett som i seg selv ikke er noe særlig spesielt heller. Datoen er egentlig artigere hvis vi skal bry oss om slikt. Men jeg er glad i trær, enten det er milliarder eller billioner av dem.

Ja det var jo faktisk den 3 september som dato i går også. Jeg syntes ihvertfall det var artige tilfeldigheter :)

Hug a tree and live free <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...