AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 En drittkjerring har tagget meg på ett gammelt fyllebilde på Facebook uten at jeg har oppdaget det. Bilde av meg dukker opp øverst på Googlesøk på navnet mitt. Jeg visste ikke at dette bildet eksisterer en gang og jeg skjønner nå hvorfor jeg ikke blir kalt inn til intervju. Jeg har slettet henne fra vennelista, for hun nekter å slette den. Google har jeg kontaktet, men jeg får ikke noe vettugt svar fra dem. Navnet mitt er ikke lenger med på bildet, men dukker fortsatt opp på Google. Tar det lang tid før det forsvinner? Jeg skal holde en presentasjon for ganske mange mennesker om kort tid og ganske sikkert vil noen Google opp dette bildet. Jeg har bare mest lyst til å grave meg ned. Anonymous poster hash: fb69b...e10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Hun må vel slette bildet hvis du ber henne om det, er det ikke ulovlig å legge ut bilder av andre uten tillatelse? Håper du finner ut av det, vet dessverre ikke hvor lang tid det tar før Google fjerner sånt.Anonymous poster hash: 84dd6...fd5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Slettmeg.noAnonymous poster hash: 82bc1...091
Rainbow Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Men hun har fjernet taggen nylig? Da bør det vel forsvinne iløpet av et døgn eller noe, når cookies oppdateres. Hvis det etter en uke fortsatt er der kan hun ikke ha fjernet taggen. Du skulle kanskje ikke ha fjernet henne fra vennelista, for det skal gå an å selv fjerne tagger i bilder man ikke vil skal være offentlig. Du kan også be facebook om å spørre deg før tagger kommer opp. Du kan ta kontakt med slettmeg.no og høre med dem.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Men hun har fjernet taggen nylig? Da bør det vel forsvinne iløpet av et døgn eller noe, når cookies oppdateres. Hvis det etter en uke fortsatt er der kan hun ikke ha fjernet taggen. Du skulle kanskje ikke ha fjernet henne fra vennelista, for det skal gå an å selv fjerne tagger i bilder man ikke vil skal være offentlig. Du kan også be facebook om å spørre deg før tagger kommer opp. Du kan ta kontakt med slettmeg.no og høre med dem. Det er to uker siden hun slettet tagg og navnet tror jeg, men ikke bildet. Hun er oppmerksomhetskåt og fikk masse likes på bildet. Så da endret hun liksågodt visning på den så alle kan se den. Man trenger ikke å ha Facebook for å se, det holder å Google navnet mitt. Jeg har truet med politianmeldese og fikk til svar at det måtte jeg bare gjøre. Vi snakker ikke om en fjortis her, men en 36 år gammel dame. Anonymous poster hash: fb69b...e10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Det er to uker siden hun slettet tagg og navnet tror jeg, men ikke bildet. Hun er oppmerksomhetskåt og fikk masse likes på bildet. Så da endret hun liksågodt visning på den så alle kan se den. Man trenger ikke å ha Facebook for å se, det holder å Google navnet mitt. Jeg har truet med politianmeldese og fikk til svar at det måtte jeg bare gjøre. Vi snakker ikke om en fjortis her, men en 36 år gammel dame. Anonymous poster hash: fb69b...e10 https://support.google.com/webmasters/answer/1663691?hl=en her får du sendt inn en forespørsmål til google om å få fjernet urlen fra søke resultatetAnonymous poster hash: 0e312...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå