Gå til innhold

Hvorfor er DU AnonymBruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg er nysgjerrig lurer jeg på hvorfor du krysser av for AnonymBruker.

Selv gjør jeg det for å ikke ha diverse tråder knyttet opp til brukernavn og fordi jeg ikke vil at noen brukere her inne skal vite at jeg er aktiv.

Hva med deg? :)

Anonymous poster hash: e380f...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er pinlig å skrive innlegg på alle døgnets tider, fordi jeg har noen stalkere som alltid skal blande seg inn i tråden og diskutere brukernavnet mitt i stedet for hva tråden handler om og fordi jeg utleverer meg veldig så de som kjenner meg kan sikkert finne ut hvem jeg er hvis alle innleggene er hos en bruker.

Anonymous poster hash: 00453...add
  • Liker 1
Skrevet

Stalker jeg ikke vil skal vite at jeg er aktiv.

Anonymous poster hash: 8ce4a...016

Skrevet

Da jeg skrev under brukernavn kunne jeg få irriterende meldinger på innboksen om noe jeg hadde skrevet et sted.

Jeg kunne også skrive noe i en tråd, også opprettet jeg en ny der jeg ønsket å diskutere noe helt annet, hvorpå jeg har opplevd at folk har skrevet noe ala: men i den og den diskusjonen skrev du jo det og det så blablabla.

Gidder ikke det.

Anonymous poster hash: da699...681

• Liker 3
Skrevet

For jeg liker anonymiteten det gir meg, at jeg da ikke får knyttet mine innlegg opp til brukernavn. Føler meg derfor friere, og bekymrer meg ikke for å bli gjenkjent.

Anonymous poster hash: ca5a9...48f
  • Liker 2
Skrevet

Fordi AB'er føler seg friere til å hetse og mobbe. Om man ikke kan ytre seg med et profilnavn en gang, da er det ille.

Skrevet

Ofte deler jeg ting som jeg ikke ønsker skal bli tilknyttet til min bruker. Derfor er det befriende å kunne være anonym om jeg ønsker det!

Anonymous poster hash: 6787d...155

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker AB-funksjonen når jeg har spørsmål om hemorroider, underlivssopp, ereksjonsproblemer, BDSM, svarer i tråder jeg egentlig ikke gidder å følge, osv.

Men stort sett skriver jeg under nick.

Skrevet

Jeg ble en periode stalket av en annen bruker. Rapporterte det, men lite skjedde, og jeg gidder ikke få meldinger eller blir forfulgt i tråder av denne brukeren, som fremdeles er aktiv. Nå skriver jeg kun "ufarlige" poster under brukernavn, f.eks svar på konkrete spørsmål, reisetips, ting i matforumet, generelle anbefalinger o.l. Annet går som AB for å slippe unna brukeren nevnt over. Ønsker heller ikke å få for mye info knyttet til brukernavn pga at jeg har en spesiell jobb/fritid som lett kan gjenkjennes av de som vet hvem jeg er. Har selv gjenkjent flere her inne, og vil ikke bli gjenkjent selv. 

Anonymous poster hash: 17c14...a56
  • Liker 1
Skrevet

Fordi AB'er føler seg friere til å hetse og mobbe. Om man ikke kan ytre seg med et profilnavn en gang, da er det ille.

Dra nå ikke alle under en kam, det er unødvendig. Av antallet som bruker AB funksjonen er det kun et fåtall som hetser. La oss si "kåre" er en skikkelig drittsekk, ville du da også ment at alle som heter Kåre er det?

• Liker 3
Skrevet

Dra nå ikke alle under en kam, det er unødvendig. Av antallet som bruker AB funksjonen er det kun et fåtall som hetser. La oss si "kåre" er en skikkelig drittsekk, ville du da også ment at alle som heter Kåre er det?

Det har du rett i, alle er ikke slik, men altfor mange. Lykke til videre med å være anonym!

Gjest Blomsterert
Skrevet

Mange som får ekle meldinger i innboks da? Har kun fått hyggelige jeg,om enn et par utenom det vanlige ;-)

Skriver ytterst sjelden som Anonym,men om det er gjenkjennende kan det hende.

Om folk ser jeg er aktiv her,bryr jeg meg svært lite om,for jeg logger meg ikke alltid ut,og det er jo ikke sånn at jeg sitter og følger med på alt hele tiden.Selv om jeg er her mye,så er det som regel i pauser fra det jeg ellers driver med.

Og ikke kjenner jeg ett menneske her,så ingenting å skjule.Tviler på om noen kjenner meg her også,det ville forundre meg stort.Jeg har veldig få nære venner,her er det mer mange bekjente,jeg er ganske privat av meg.

Helt ok at folk skriver som anonyme,men det som er feigt og trist noen ganger,er at de hetser og er direkte stygge mot andre.

Vi driter oss ut alle iblant,men da er det jo bare å gå i seg selv,og beklage.

Feighet er jeg ikke særlig imponert av.

Skrevet

Da jeg skrev under brukernavn kunne jeg få irriterende meldinger på innboksen om noe jeg hadde skrevet et sted.

Jeg kunne også skrive noe i en tråd, også opprettet jeg en ny der jeg ønsket å diskutere noe helt annet, hvorpå jeg har opplevd at folk har skrevet noe ala: men i den og den diskusjonen skrev du jo det og det så blablabla.

Gidder ikke det.

Anonymous poster hash: da699...681

Hæ? Gjør folk virkelig det? Nå har jeg ikke vært aktiv bruker veldig lenge, men har kommet med usensurerte meninger og synspunkter i ømfintlige tråder og temaer, men aldri fått noe hets og kritikk via PM. Kan tenke meg at enkelte er for feig til å svare for selv åpent og de må ty til PM for det, men de diskusjonene jeg har hatt har foregått åpent.

Skrevet

Fordi jeg skriver om ting jeg ikke vil ha tilknyttet min bruker og det er da altså personlige ting. Andre ganger er det bare godt å være anonym. Ingen som henger seg opp i hvem jeg er og henger seg opp i hva jeg skriver nå og det jeg skriver nå.

Men man er ikke totalt anonym som ab. Jeg har kjent igjen noen på grunn av spesiell skrivestil.

Anonymous poster hash: 46573...e0f

Skrevet

Fordi jeg ønsker ikke alt under ett brukernavn. 

Anonymous poster hash: 274a4...83d
Skrevet

Fordi jeg har noia for å bli gjenkjent og stalket. Noen gjør nemlig en innsats for å finne meg overalt.

Anonymous poster hash: 31fc6...b4f
Gjest lipgloss
Skrevet

er aldrig anonym jeg,visst jeg ikke kan svare uten å være anonym så lar jeg heller være

Skrevet

Selvtillit rett å slett. Er en del som blir angrepet for det man skriver her, så føles tryggere ut å gjemme seg bak ab

Anonymous poster hash: a23b4...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...