AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Er det skikkelig desperat eller? Jeg fikk god hjelp i butikken i dag på et service/reprasjonssted, snakket i over en time, men ikke om så mye annet enn det det gjaldt. Jo mere jeg stod der tett innpå han for å se på hvordan han reparerte det jeg trengte hjelp til ble jeg mer og mer fascinert. Han spurte om nummeret mitt når han var ferdig, jeg angrer på at jeg ikke sa "Vi snakkes kanskje da " men nummeret skulle han nok bare ha for å koble meg til kundenummeret mitt. Kan ikke drive å ødelegge ting for å gå til det reprasjonsstedet igjen, så lurer på om det er heeelt villt å maile butikk kjeden (som har flere store butikker i landet) å spørre om de kan videresende til avdelingen hans at jeg syns han var så kjekk og at han kan ta kontakt hvis han vil ? (jeg rødmer og ler /facepalmer av meg selv for å tenke på dette, men ble så fascinert av han! usikker på om det er fordi han var dyktig i jobben sin eller om det var fordi han var så behagelig) Isåfall hva kan jeg skrive?! Anonymous poster hash: 5263d...c57
Gjest supernova_87 Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Det du KAN gjøre er å gå innom igjen, gå bort til ham og si det du tenkte på å skrive. Be ham på en date eller noe, eller finne på noe en annen gang. Men gjør det personlig, og ikke via sjefen, og diverse folk han jobber med. Tenk om det var du, og så skulle hele jobben få vite det en fyr hadde skrivi om/til deg?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Bare ikke skriv "butikk kjeden". Anonymous poster hash: 82e92...607 5
Gjest Overrasket Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg er litt overrasket over hvor mange i tilsvarende situasjoner som automatisk tenker i retning av elektronisk kommunikasjon (sosiale medier, e-post etc). Noe så upersonlig. Er vi alle så ødelagt av alle mulighetene på Internett?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg er litt overrasket over hvor mange i tilsvarende situasjoner som automatisk tenker i retning av elektronisk kommunikasjon (sosiale medier, e-post etc). Noe så upersonlig. Er vi alle så ødelagt av alle mulighetene på Internett? Ja, det er slik det har blitt. Man blir jo betraktet som RAR hvis man nesten snakker til noen utenom nettet. Eller "creepy". Anonymous poster hash: e7dfd...b04
Gjest Overrasket Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Ja, det er slik det har blitt. Man blir jo betraktet som RAR hvis man nesten snakker til noen utenom nettet. Eller "creepy". Anonymous poster hash: e7dfd...b04 Akkurat. "Herregud, snakket du til ham FØR dere var venner på facebook? Hva er galt med deg?".
Gjest BethD Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Neeeeeeeeeei hahaha !!! Du kan ikke gjøre det, herregud så kleint..
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 hahaha greeeeeeeit godt jeg har dere <3 <3 Anonymous poster hash: 5263d...c57
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 selv ville jeg syntes det hadde vært søtt jeg da, om sjefen min fikk mail av en kunde som ble betatt av meg. "look at me im popular" og tenkt at denne fyren virkelig var seriøs siden han gjorde noe sånt Så hadde det jo ikke vært noe værre enn å ikke svare, om jeg ikke var interessert liksom Men ja, herregud, skjønner at det blir å gå litt hardt på! Takk for at dere hjalp å gjøre meg oppmerksom på det! Anonymous poster hash: 5263d...c57
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Hehe, en gang sendte en fyr mail til kundeservice i apotekkjeden jeg jobber i fordi han ble så betatt av en kollega av meg da hun ekspederte ham. Husker ikke ordrett hva han skrev, men det var noe om at "hvis den aldeles nydelige brunetten jeg snakket med i går vil treffe meg igjen er jeg svært interessert i det!". Kleint for henne, og hun hadde IKKE lyst til å treffe ham flere ganger. Sjefen printet forøvrig ut mailen og hengte den opp på pauserommet slik at alle kunne lese og le av det. Der har du et godt argument mot en slik fremgangsmetode, TS Anonymous poster hash: 7a79a...168 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Bare ikke skriv "butikk kjeden". Anonymous poster hash: 82e92...607 Bedre enn å skrive butikk skjeden, ihvertfall. Anonymous poster hash: a5403...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Det der gjorde en dame etter at eksen min hadde reparert noe IT greier hos firmaet hun jobbet i. Firmaet hannes ga ut nummeret(!) og hun sendte melding og ba han på kino... Han sa han var lykkelig forelsket i forhold, og hun svarte med "åh... det var synd ;)". Ja.. Bare.. Nei. Ikke gjør sånt. Anonymous poster hash: 69bc5...81b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #14 Skrevet 4. september 2015 Søren altså.... Jeg skjønner jo at det blir for villt.... Men jeg kan ikke dra tilbake dit å se han igjen heller. Eller jeg KAN jo det, men det er et stykke unna meg og ville følt meg uendelig dum om jeg reiste dit kun for å si "hei vet ikke om du husker meg men du var så søt så kan jeg få nr ditt?" liksom.... eller hva skulle jeg ha sagt i såfall?! mest sannsynlig så er han ikke fremme der kundene kommer til, men bak på servicen hvor vi var.. Og jeg har ikke vært interessert i noen på 1,5 år ! Han var ikke spes typisk kjekk så tror ikke han har dame, men han var så behagelig og smart Enten får jeg ødelegge noe å dra dit igjen og håpe jeg får han på nytt, eller så får jeg bare glemme han og tenke at if its meant to be it will be og at han finner meg på andre måter om jeg ikke finner han hehe.... Anonymous poster hash: 5263d...c57 1
Livan Skrevet 4. september 2015 #16 Skrevet 4. september 2015 (endret) selv ville jeg syntes det hadde vært søtt jeg da, om sjefen min fikk mail av en kunde som ble betatt av meg. "look at me im popular" og tenkt at denne fyren virkelig var seriøs siden han gjorde noe sånt Så hadde det jo ikke vært noe værre enn å ikke svare, om jeg ikke var interessert liksom Men ja, herregud, skjønner at det blir å gå litt hardt på! Takk for at dere hjalp å gjøre meg oppmerksom på det! Anonymous poster hash: 5263d...c57 Han kan få problemer. De kan tro han legger an på kunder, osv. Pluss han kan synes det er uber-kleint. Han vil sikkert bli "mobbet" for det fremover. Om han har dame, kan noen fortelle det og hun kan være sjalu og skylde på ham, osv. I romantiske filmer funker det kanskje, men her bør du ta initiativ på egen hånd direkte. Dra til butikken akkurat når han er ferdig på jobb og spør ham da, eller noe sånn.. Endret 4. september 2015 av Livan 1
Arabella Skrevet 4. september 2015 #17 Skrevet 4. september 2015 Søren altså.... Jeg skjønner jo at det blir for villt.... Men jeg kan ikke dra tilbake dit å se han igjen heller. Eller jeg KAN jo det, men det er et stykke unna meg og ville følt meg uendelig dum om jeg reiste dit kun for å si "hei vet ikke om du husker meg men du var så søt så kan jeg få nr ditt?" liksom.... eller hva skulle jeg ha sagt i såfall?! mest sannsynlig så er han ikke fremme der kundene kommer til, men bak på servicen hvor vi var.. Og jeg har ikke vært interessert i noen på 1,5 år ! Han var ikke spes typisk kjekk så tror ikke han har dame, men han var så behagelig og smart Enten får jeg ødelegge noe å dra dit igjen og håpe jeg får han på nytt, eller så får jeg bare glemme han og tenke at if its meant to be it will be og at han finner meg på andre måter om jeg ikke finner han hehe.... Anonymous poster hash: 5263d...c57 Det var en luftig konklusjon . 6
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Joda, du kan gjøre det! Vi lever kun en gang. Kanskje synes han det er kjemperart, men du prøvde i alle fall! DO IT! På mandag!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Hadde sjefen min sagt at han hadde fått en mail om meg, en kunde som sa det tror jeg at jeg hadde dødd på stedet. Kunder har ringt til jobben min å spurt etter meg ,for å be meg på date å sånt, det er bare sært og rart. Men kan jo hende denne mannen synes det er super kult. Anonymous poster hash: b25c5...a4c
LeonardoDiCaprio Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Vær litt indirekte så blir det kanskje mindre flaut. "Hei, er noe greier jeg ikke skjønner på mobilen/pc-en (eller hva det var). Kan vi ikke møtes for en kaffe en dag, så kan du forklare meg det?" Det er kleint, men da får du føle litt på hva vi gutter som ikke er født som Casanova må igjennom for å bli gode med damer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå