AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Snakker med en fyr på tinder, begynte vel i slutten av juli/begynnelsen av august, og for en gangs skyld virker det som det er en ordentlig ålreit fyr. Vi har egentlig hatt samtalen gående fra første "hei". Har ikke vært noen pauser eller stopp i samtalen etter det. Så det har jo naturligvis blitt en ganske lang samtale, (laaange meldinger) i og med at vi spør om nye ting og svarer på det forrige i hver melding. Det er veldig hyggelig, men jeg kunne gjerne tenkt meg å snakka videre et annet sted enn på tinder! Så lurer egentlig på om dere har noen gode tips? SMS blir jo samme type opplegg som tinder, i og med at det tar like lang tid å svare - men igjen kan man jo eventuelt ringes etterhvert. Men jeg er ikke så veldig glad i å snakke i telefonen, så ja.. Facebook er jo en mulighet, siden det går sykt mye raskere å skrive på pc. Men jeg vet ikke helt. Føler facebook er litt mer chattested hvor man forventer å få svar med en gang og ja, chatte. ikke et sted for å svare på skikkelig lange meldinger og ikke forvente svar med en gang. Hva ville dere gjort? Andre tips? Tinder er i hvertfall upraktisk, da meldingene bare blir lenger og lenger, og tar en evighet å svare på. - Det er jo naturligvis litt av kosen også, og jeg vil jo absolutt ikke at det skal endres. Det tar bare så . sykt . lang . tid. Og ja, før noen andre nevner det, så ja; vi burde selvsagt møtes. Men vi har ikke snakket om det enda, dessuten har jeg nettopp startet på ny skole et nytt sted, og han bor sånn 3timer unna eller noe. Så er ikke noe jeg stresser med. Men det finner vi ut av selv når blir! Anonymous poster hash: 86111...9b8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Snakker med en fyr på tinder, begynte vel i slutten av juli/begynnelsen av august, og for en gangs skyld virker det som det er en ordentlig ålreit fyr. Vi har egentlig hatt samtalen gående fra første "hei". Har ikke vært noen pauser eller stopp i samtalen etter det. Så det har jo naturligvis blitt en ganske lang samtale, (laaange meldinger) i og med at vi spør om nye ting og svarer på det forrige i hver melding. Det er veldig hyggelig, men jeg kunne gjerne tenkt meg å snakka videre et annet sted enn på tinder! Så lurer egentlig på om dere har noen gode tips? SMS blir jo samme type opplegg som tinder, i og med at det tar like lang tid å svare - men igjen kan man jo eventuelt ringes etterhvert. Men jeg er ikke så veldig glad i å snakke i telefonen, så ja.. Facebook er jo en mulighet, siden det går sykt mye raskere å skrive på pc. Men jeg vet ikke helt. Føler facebook er litt mer chattested hvor man forventer å få svar med en gang og ja, chatte. ikke et sted for å svare på skikkelig lange meldinger og ikke forvente svar med en gang. Hva ville dere gjort? Andre tips? Tinder er i hvertfall upraktisk, da meldingene bare blir lenger og lenger, og tar en evighet å svare på. - Det er jo naturligvis litt av kosen også, og jeg vil jo absolutt ikke at det skal endres. Det tar bare så . sykt . lang . tid. Og ja, før noen andre nevner det, så ja; vi burde selvsagt møtes. Men vi har ikke snakket om det enda, dessuten har jeg nettopp startet på ny skole et nytt sted, og han bor sånn 3timer unna eller noe. Så er ikke noe jeg stresser med. Men det finner vi ut av selv når blir! Anonymous poster hash: 86111...9b8 Hva med Skype med direktesendt video av dere (video-call?) mens dere snakker sammen? Anonymous poster hash: bf29c...030
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker facebook kun til å svare og skrive lange meldinger i innboksen og svare når det passer, og ikke chattefunksjonen. Så det går fint ann å bruke facebook. Men det er ikke så smart å bli venner på facebook før dere har møttes noen ganger, man kan nemlig få et helt nytt inntrykk av noen ut fra profilinnholdet deres og endre oppfatning om vedkommende, og man kan i værstefall risikere en som lagrer bildene dine og runker til de/sprer de og som har etternavnet ditt og kan oppsøke deg uten at du ønsker det eller henge deg ut om han skulle bli bitter. Syns dere MÅ snakke om å møtes, dere kan jo møtes på halvveien om dere er virkelig dedikerte til å se om kjemien deres er like god i virkeligheten.Du kan ikke drive å skrive med han til du er ferdig med skolen og regne med at han ikke finner noen andre damer i mellomtiden. Anonymous poster hash: 0372a...5cd
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Hva med Skype med direktesendt video av dere (video-call?) mens dere snakker sammen? Takk for tips, men videosamtaler er uaktuelt for min del. haha. skyper ikke med vennene mine engang, så å plutselig videochatte med en jeg ikke har møtt en gang, det skjer ikke. haha. dessuten er det å svare på de lange meldingene litt av kosen, og det blir jo borte om man snakker på video. Jeg bruker facebook kun til å svare og skrive lange meldinger i innboksen og svare når det passer, og ikke chattefunksjonen. Så det går fint ann å bruke facebook. Men det er ikke så smart å bli venner på facebook før dere har møttes noen ganger, man kan nemlig få et helt nytt inntrykk av noen ut fra profilinnholdet deres og endre oppfatning om vedkommende, og man kan i værstefall risikere en som lagrer bildene dine og runker til de/sprer de og som har etternavnet ditt og kan oppsøke deg uten at du ønsker det eller henge deg ut om han skulle bli bitter. Syns dere MÅ snakke om å møtes, dere kan jo møtes på halvveien om dere er virkelig dedikerte til å se om kjemien deres er like god i virkeligheten.Du kan ikke drive å skrive med han til du er ferdig med skolen og regne med at han ikke finner noen andre damer i mellomtiden. Okei! Ja, facebook er en mulighet. At han plutselig skulle vise seg å være en sånn fyr du nevner tviler jeg derimot veeeldig på. Har snakket såpass mye med han uten at det er jeg overbevist om at han ikke er. Om han plutselig skulle endre mening/inntrykk av meg etter å ha sett facebooken min så får det såfall bare være. Da er det ikke verdt det uansett. Samtalene våre er så gode og lange, så at noen bilder skal endre det hadde bare vært latterlig/barnslig. Har ikke tenkt å vente et helt år med å møte han da, er bare at nå når jeg akkuratt har flytta er det greit å installere seg litt her og skaffe et nettverk i starten. - ts Anonymous poster hash: 86111...9b8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg syns du skal kvinne deg opp og avtale en Skype eller telefon. Absolutt ikke så skummelt når du først tør. Og ellers må dere prøve å møtes. Har også snakket mye med menn jeg virkelig har likt, men de har alltid vært litt annerledes i virkeligheten. Det er kjipt å oppdage det etter måneder med lange meldinger. Anonymous poster hash: f85ec...ad9
Okapi Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Jeg foretrekker fjesbok, evt. lignende tjenester (men er ikke mange som bruker sånt lenger). Aldri vært noe telefonmenneske og ser teit ut på kamera. Enig i at SMS ikke er noe særlig. E-post bruker jeg helst bare til jobb og netthandel.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Hva med whatsapp? Der kan dere dele koselige bilder og videoer og skrive dagen lang. :-) Jeg og min kjæreste, vi har et avstandsforhold, bruker det. Anonymous poster hash: 06c0f...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå