Gå til innhold

Fasong på bryn til riktig ansiktsform

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å google men vet ikke helt hva jeg skal google på.
Lurer på om hvordan man kan vite hvordan fasong øyebryn som kler ens ansiktsform.

Tenker da på buede bryn vs bryn med tydelig knekk.
Og hva som skjer med annsiktsformen om man lar de gro tettere, eller napper de med større mellomrom.

Sliter litt med å finne ut hva som passer for meg så pr nå har jeg to forskjellige bryn, den ene med knekk den andre bue, og den ene går lengere inn mot midten av nesebenet og den andre litt lengere ut , om dere skjønner :P

Jeg har et lite ganske rundt hode, markert nese og markert panne.

Anonymous poster hash: f41c3...400
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om hvordan man kan vite hvordan fasong øyebryn som kler ens ansiktsform.

Og hva som skjer med annsiktsformen om man lar de gro tettere, eller napper de med større mellomrom.

Sliter litt med å finne ut hva som passer for meg så pr nå har jeg to forskjellige bryn, den ene med knekk den andre bue, og den ene går lengere inn mot midten av nesebenet og den andre litt lengere ut , om dere skjønner :P

Google ansiktsformen din (på google bilder) og se på bilder av andre og se hvilke bryn som du synes er finest på dem

Anonymous poster hash: 94870...0a0

Skrevet

Få perfekte bryn til din ansiktsform:

http://www.msn.com/nb-no/nyheter/other/f%C3%A5-perfekte-%C3%B8yenbryn-for-din-ansiktsform/ss-BB2CUqi?fullscreen=true

(Jeg googlet øyenbryn ansiktsform)

Anonymous poster hash: 94870...0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...