AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Ingen orker å være kjæreste med meg. Og vet du hva, det forstår jeg så alt for godt. Jeg har to barn, med to forskjellige fedre. Ikke er jeg ferdig med utdannelsen min enda heller. Jeg bor i en leilighet jeg leier. Denne er riktig nok veldig fin da, men jeg eier ikke en dritt. Jeg har førerkort, men ikke råd til ny bil da bilen tok kvelden for litt siden. Jeg har aldri barnefri, med mindre jeg kjøper meg litt fri av en barnevakt som skjer sjeldent. Jeg har dårlig student økonomi, og har ikke råd til å være med på en noen ting. For de pengene jeg har, bruker jeg på det nødvendige og opplevelser for barna. Ellers har jeg et ganske dårlig forhold med min familie, det er begge parters feil. Jeg ikke mange nære venner, fordi de jeg har ikke kan beregnes som ordentlig venner. Det er bare surr med hele gjengen. Utseendemessig er jeg ikke stygg, men langt ifra pen. Jeg veier ca 10 kg for mye, har en del uren hud,litt skeive tenner, hengepupper og dvask mage med strekkmerker. Kler meg pent da, det gjør jeg. Jeg er snill, god og alt det der, men har ikke oppnådd noen ting i livet. Og nye små problemer dukker opp for meg hele tiden. Det må være slitsomt å være kjæresten min, så jeg forstår veldig godt at ingen vil. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, ville nok kanskje bare få det ut.Anonymous poster hash: 5ea02...ef7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Ingen vil være kjæresten min heller, men du har da ihvertfall fått deg en egen familie. Anonymous poster hash: fd3af...ddd 13
Kamikatze Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Du har nok helt rett i at du ikke er et kjæresteemne for meg. Men det finnes vel et og annet mannebein der ute med egne barn, som er mer på ditt nivå med tanke på prioriteringer omkring barn og fritid? Ti kilo for mye betyr enten akkurat passe for de fleste menn. Eller så lyger du av deg tjue... Uansett, så ser jeg folk i alle fasonger med kjæreste, så den kan du sette en tjukk tusjstrek over. Du kan kanskje ikke få alle du peker på, men velger du blant de som peker på deg, er du på rett lei. Alt det andre du nevner er ting som kanskje betyr noe for kvinner som velger partner, men ikke for menn flest. Vi bryr oss lite om kvinners økonomi. Så lenge de klarer seg selv. At du luker ut dårlige venner, kan være en bra egenskap. Såfremt du ikke stiller urealistiske krav til folk rundt deg, og at det egentlig er dette som ligger bak. Ellers er dette med sosialt kontaktnett hos en partner en greie som er langt viktigere for kvinner enn for mannfolk. Fint om det ikke er helt støvsugd da, så gubben må fylle alle statistrollene i ditt liv... Småproblemene som hele tiden dukker opp, er avtennende dø luks. Her er det forbedringspotensiale! 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Du har ikke oppnådd noe? Du har 2 barn jo:) Jeg er snart 30, leier leilighet, ingen kjæreste, ingen barn, ingen utdannelse, ingen bil, små-tjukk, få venner og helt skakk-kjørt familie jeg har lite kontakt med:P Du er uansett ikke student for evig! Snart får du avkastning for studietiden, du kan kjøpe deg leilighet, ta deg mer fri for å pleie sosiale relasjoner, helse, trening og hva du nå måtte ønske. Ordner seg TS:) Anonymous poster hash: e087e...c14 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Ingen vil være kjæresten min heller, men du har da ihvertfall fått deg en egen familie. Anonymous poster hash: fd3af...ddd enig, du har oppnådd mye mer enn meg ihvertfall! Anonymous poster hash: 58417...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Du har ikke oppnådd noe? Du har 2 barn jo:) Jeg er snart 30, leier leilighet, ingen kjæreste, ingen barn, ingen utdannelse, ingen bil, små-tjukk, få venner og helt skakk-kjørt familie jeg har lite kontakt med:P Du er uansett ikke student for evig! Snart får du avkastning for studietiden, du kan kjøpe deg leilighet, ta deg mer fri for å pleie sosiale relasjoner, helse, trening og hva du nå måtte ønske. Ordner seg TS:) Anonymous poster hash: e087e...c14 Samme her, men jeg er mann på 28 og begynner på studiene nå. Bor i kollektiv, ingen barn, småtjukk, lite kontakt med familien og ingen ordentlige venner(det er mye min feil da for jeg er ikke så flink sosialt). Anonymous poster hash: 5e8d9...3af
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Har sendt melding på sms og facebook til alle 2 vennene jeg har. Ingen bryr seg. Så her sitter jeg klokken 2 om natten, spiser bamsesnacks og ser på twilight. NAV styrer livet mitt, halv-ferdig utdanning og ingen aning om hva jeg vil bli. Familien bryr seg langt i om hva som skjer med meg, sliter med depresjon og sosial angst og ingen barn. Men jeg har to katter da... så det er bra Anonymous poster hash: d4d3d...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Hvor kresen er du selv da? Ser jo rett som det er innlegg av menn her som er uføre jomfruer på 35, som heller ingen vil ha. Anonymous poster hash: d7ed3...9af
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Kjenner noen som har verre utgangspunkt enn deg og likevel er gift. Er vel like mye innstillinga di det er noe galt med.Anonymous poster hash: 31b4c...406
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Å leie leilighet er i mange tilfelle bedre enn å eie. Å tro at å leie er en uting er bare dumt. Anonymous poster hash: 6a627...d54 3
Sandie Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Jeg synes du dømmer deg selv for hardt TS. 3
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Du må ikke være så kritisk til deg selv,Ts. Tror ikke du er dårligere enn noen andre,du har bare vært litt uheldig.. Og det er du ikke alene om
Gjest Blomsterert Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 Har bare en ting å si:Det finns noen for alle!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #14 Skrevet 3. september 2015 For det første tenker jeg at det er begrenset hvor mye du kan ha datet når du aldri har avlastning fra ungene med mindre du tar dem med på date.. Det står ikke noe om hvor gammel du er, men det er uansett aldri for sent å ta en utdannelse og du er jo i gang! Ved endring av kosthold kan du oppnå mye ang disse 10 ekstra kg vil jeg tro, men 10 ekstra kg er uansett ingen krise. Jeg er slank og sliter med å finne noen og jeg kjenner flere overvektige damer som har type så dette med vekt har i grunnen fint lite å si, det handler mer om innstilling og personlighet tenker jeg. Anonymous poster hash: bf4dc...10b
Gjest Mythic Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Har bare en ting å si:Det finns noen for alle! Sikker på det? Og hvor mange sjanser får man før det er tomt, altså når har man brukt opp kvota si? TS: Jeg synes du svartmaler veldig, og fokuserer veldig på det negative. Hvis du skulle si tre positive ting om deg selv, hva ville det være?
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Vet om en kar som ble sammen med ei som har 4 barn med 4 forskjellige. Nå har hun 5 barn med 5 forskjellige. Så jeg tenker at det finnes håp for deg og! 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 Du burde føle deg heldig som har klart å skapt 2 barn!!! Så du kan umulig være så stygg som du sier du er. Anonymous poster hash: a8643...861
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #18 Skrevet 3. september 2015 Den personen du beskriver er omtrent meg. Nå eier jeg min egen leilighet, men ser ikke at det skal være noe mer positivt. Så har jeg litt barnefri, og største barnet er så stort at det kan passe minste. Men jeg har kronisk sykdom og. Ellers student, og dårlig student økonomi. Lite venner og familie. Men jeg er utrolig snill, ærlig, omsorgsfull, morsom, er med på det meste, spontan og liker å finne på ting, jeg elsker sex, liker å lage mat. Og tenker det er mye viktigere enn det andre. Student er jeg jo ikke for alltid. Om noen år er jeg jo i arbeid, og tjener helt greit, og barna de blir bare større. Kanskje en kjæreste har mye familie, som en dag kan bli min familie og. Og min kroniske sykdom er ikke noe alvorlig da. Det setter veldig få hindringer i det daglige. Anonymous poster hash: 99f1b...07a
Miklo Velka Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Jeg er snill, god og alt det der, men har ikke oppnådd noen ting i livet. Anonymous poster hash: 5ea02...ef7 Ikke oppnådd noe i livet? Betyr barnene dine så lite for deg?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 Er du et offer? Bare den linja: NAV styrer livet mitt. Jeg har to barn.. Ta kontroll.. Det du har er det eneste jeg skulle ønske og drømmer jeg en gang kan få oppleve.Anonymous poster hash: 6dbd4...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå