AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Har sett ei kjempesøt jente med flott personlighet. Hun er ganske sjenert ser det ut til! Hvordan skal jeg gå frem? Anonymous poster hash: 7e2b8...123
Kamikatze Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Få i henne et par drinker, så blir hun nattens dronning, og har seg med halve baren. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Har sett ei kjempesøt jente med flott personlighet. Hun er ganske sjenert ser det ut til! Hvordan skal jeg gå frem? Anonymous poster hash: 7e2b8...123 Du går ikke frem. La henne være i fred. Slutt å plag henne. Anonymous poster hash: 55006...c94 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Tull og tøys fra AB over. Jeg er ganske sjenert selv, synes det er kjempevanskelig å snakke med gutter jeg liker i starten. Dersom du klarer å starte en samtale og holde den i livet en liten stund kan det være hun tør opp Mange som er sjenterte har også dårlig selvtillit, så det kan hjelpe hvis du "smører litt tjukt på"/gjør det ganske opplagt at du liker henne. Hvis ikke kan det være at hun bare tenker at du er en hyggelig kar (og antar at du er like hyggelig med alle andre). Anonymous poster hash: 4bb50...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå