Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Jeg stripet håret mitt for 2 dager siden. Vi tittet på sånne prøver, og ble enige om å holde det i en gylden tone, ikke "hvitt". Men ingen ser det! Hverken mamma (som vanigvis er svært så glad når jeg striper, for hun synes jeg kler det), sambo eller jeg. Spørsmålet er: tør jeg ringe frisøren? Kan jo gjøre det selv eller gå til annen frisør, men det vil hun jo merke, siden jeg skal til henne den dagen jeg gifter meg. Og hun er jo kjempesøt og hyggelig, så jeg burde jo egentlig tørre å si ifra... Åh, jeg HATER sånne ting. Klager gjerne på varer, men frisører synes jeg er vanskelig. Det verste er at vi snakket om å klage på frisøren sist jeg var der, og hun sa det var viktig om man ikke var fornøyd. Har liksom ikke råd til å betale nesten 1000 kr en gang til før jeg unasett skal betale massevis av penger på bryllupsdagen. Forslag til hva jeg kan si?
*Lene* Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Din frisør setter pris på om du sier fra, slik at hun kan fikse det, kontra en annen frisør. Det er IKKE ufint å klage på frisøren. Du har betalt for en vare du ikke har fått, eller er fornøyd med! Hilsen penelene, ex-frisør :-)
Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Din frisør setter pris på om du sier fra, slik at hun kan fikse det, kontra en annen frisør. Det er IKKE ufint å klage på frisøren. Du har betalt for en vare du ikke har fått, eller er fornøyd med! Hilsen penelene, ex-frisør :-) Men jeg liker ikke å være til bry, og striping tar jo litt tid. Og dessuten burde jeg kanskej sagt fra der og da. Var der i 4 timer, og ordnet brudefrisyre 2 ganger også, fordi jeg ikke ble helt fornøyd første gangen, og bare DET er å pushe mine grenser for hva jeg tør å si ifra om....
SimSim Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Poirot, du må reklamere på de stripene. Er helt sikker på at frisøren din synes det er greit, hun vet jo selv hvor dyrt det er å stripe håret. Lykke til
Carmen_ Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Skjønner deg godt når det kommer til sånne ting. Man føler seg nesten litt slem :-? "Hei, dårlig jobb du har gjort her" hehe... Men for en stund tilbake når jeg stripet håret mitt ble det ganske mislykka (syns jeg da). Så jeg klagde og fikk komme tilbake dagen etter. Hun satte stor pris på at jeg sa i fra (sa hun da) Så jeg syns du skal klage jeg.
Gjest Cuddly Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Klag! Det føles ille der og da, men hvis du ikke gjør det kommer du til å irritere deg sanseløs i uoverskuelig framtid! BELIEVE ME
Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #7 Skrevet 17. september 2004 Skjønner deg godt når det kommer til sånne ting. Man føler seg nesten litt slem :-? "Hei, dårlig jobb du har gjort her" hehe... Men for en stund tilbake når jeg stripet håret mitt ble det ganske mislykka (syns jeg da). Så jeg klagde og fikk komme tilbake dagen etter. Hun satte stor pris på at jeg sa i fra (sa hun da) Så jeg syns du skal klage jeg. Hva sa du da?
Carmen_ Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 Hva sa du da? Sa rett og slett at jeg ikke var helt fornøyd. Ba henne rette på det. På en veldig hyggelig måte da. Også ble det fiksa
Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Jeg turte det jeg turte det jeg turte det!!!!!! Ringte og sa (med blid stemme): <i>Hei, det er Poirot, jeg lurte på om jeg kunne komme innom og gjøre håret mitt litt lysere, for det er ingen som ser at jeg har stripet det. Hvis du har tid</i> Frisøren sa: Uff da, det skal vi ordne. Og så avtalte vi ny tid. Vet ikke hvordan det blir med betaling, det tar jeg som det kommer. Tør nok ikke å si noe. Men dette var en seier for meg, sånt pleier jeg ALDRI å tørre!!
Gjest Ethereal Skrevet 17. september 2004 #10 Skrevet 17. september 2004 Så flink du var! Jeg har hår som notorisk sett ikke holder på farge, og én gang klaget jeg, og da gjorde hun det opp igjen uten sure miner. Min nye frisør sa at det bare var å komme tilbake hvis fargen skulle skli ut (knallrødt og svart), men hittil har jeg bare brukt glansvask for å friske opp det røde. Man kommer langt med å være blid og høflig, og hvis du er fast kunde, strekker de seg ofte langt for at du skal bli fornøyd.
Lee Skrevet 17. september 2004 #11 Skrevet 17. september 2004 Jeg synes du skal si ifra! Jeg hadde en lignende episode hos frisøren en gang. Jeg gikk tilbake, og sa i fra. Frisøren var kjempeglad for at jeg kom og sa ifra, slik at jeg ikke skulle gå rundt å være dårlig reklame/ikke komme tilbake. Hun fiksa stripene, helt gratis. Jeg måtte tom love å komme tilbake om jeg fortsatt ikke var fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå