Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fjernkontrollen til både dekoder og TV. Jeg har lett LENGE og overalt. Dvs under alt mulig til inni fryseren, skuffer, på badet, søpla osv.  Eneste stedet jeg ikke har lett er soverommet der datteren min ligger, men den døren er alltid lukket om dagen.

Hvis noe her har god intuisjon og har littegranne tid.. Jeg ber dere. Ja, jeg er desperat nå. Jeg har gjort alt jeg skulle ha gjort unna og skulle endelig få sette meg ned og se noe jeg hadde tatt opp og spise litt. Og nå har jeg i stedet brukt hele fritiden min på å lete etter den fordømte fjernkontrollen!  

Er evig takknemlig, virkelig.

Anonymous poster hash: 986d1...f40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger i en jakkelomme. Eller oppå garderobehylla ;) 

Anonymous poster hash: db4b1...d10
Skrevet

Sjekk i en kommode/skap inne på datteren din sitt rom. Eller under / i nærheten av senga hennes. :)

Anonymous poster hash: 514db...b3d

Skrevet

Den ligger i en jakkelomme. Eller oppå garderobehylla ;)

Tusen takk for at du gadd å svare! Den var dessverre ingen av stedene :/

Kan legge til at det er en ganske liten leilighet jeg bor i så den burde jo ikke være så umulig å finne! Begynner å bli redd for at den kan ha blitt med ned i kjelleren da jeg hadde med noe greier dit i går..   Er nok datteren min som har fått tak i den og hun elsker å slippe ting nedi ting osv..

Skrevet

Har du sett nedi alle skoene?

Skrevet

Sjekk i en kommode/skap inne på datteren din sitt rom. Eller under / i nærheten av senga hennes. :)

Anonymous poster hash: 514db...b3d

Tusen takk! =) . Hun våknet litt i stad så fikk så vidt sjekket skapet hennes. Så i de hyllene og skuffene hvor jeg sist hadde tatt med rene klær iallefall og fant den ikke. Skal absolutt sjekke under og rundt senga, står for eks en kasse rett ved senga

Skrevet

Dere er kjempegreie som kommer med forslag! Men den er ingen steder! :(  Begynner å bli skikkelig forvirra nå

Skrevet

Slapp av. Enten finner du den til slutt, eller så er ikke en ny så veldig dyr. 

Anonymous poster hash: 0b4fc...3f4
  • Liker 1
Skrevet

99 kr for en ny på Clas ohlsson

Anonymous poster hash: b5e3e...d88

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg har forresten ofte forvekslet fjernkontrollen med mobilen. Se etter der du pleier å ha mobilen.   :laugh:

Skrevet

Jeg tenker en av to:

- Den har falt mellom putene i sofaen/stolen i stua, evt ligger på gulvet under bordet/sofaen i stua. 

- Den ligger en tilfeldig plass ellers hvis du har hatt den i hånda når du har gått for å gjøre noe annet og så lagt den fra deg et sted. Jeg er fæl til å gjøre sånn med mobilen. Da kan den være hvor som helst - oppå skittentøykurven, oppå skapet i gangen, på kjøkkenbenken osv.

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg tenker en av to:

- Den har falt mellom putene i sofaen/stolen i stua, evt ligger på gulvet under bordet/sofaen i stua. 

- Den ligger en tilfeldig plass ellers hvis du har hatt den i hånda når du har gått for å gjøre noe annet og så lagt den fra deg et sted. Jeg er fæl til å gjøre sånn med mobilen. Da kan den være hvor som helst - oppå skittentøykurven, oppå skapet i gangen, på kjøkkenbenken osv.

Eller iii skittentøyskurven sammen med skitne klær kanskje?

Skrevet

Så, TS...

Er "Mysteriet om den forsvunne fjernkontroll" Sesong 1 Episode 3 snart klar?

• Liker 2
Skrevet

99 kr for en ny på Clas ohlsson

Anonymous poster hash: b5e3e...d88

godt å vite :) Trodde jeg måtte ut med 500ish jeg, pga det er den som hører til dekoderen med sånn "filmarkiv" knapp osv osv

Skrevet

TUSEN TAKK! For alle som har brukt tid på å svare <3   
Jeg er glad for å fortelle at jeg har funnet den :D   Jeg hadde jo lett bak/oppå veggovnen og under sofaen. Da trodde jeg at den delen av veggen (bak sofaen) var dekt.. Men så tok jeg veslejenta i å dytte den andre fjernkontrollen bak sofaen. Dvs hun prøvde på det.. Den ble nemlig fanget opp av gardina (vindu bak sofaen)-.- ........  Der var den andre også!   

• Liker 3
Skrevet

Hehe :fnise: hadde en lignende episode med en ps3kontroll nylig. Da hadde vi lett i over en time - på badet 6 ganger, terassen 3 ganger, sett gjennom sko, senger, kjøkkenskap... Den hadde bare falt ned bak tvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...