Gjest Pusemamma Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Er det noen som vet hvilke planter jeg kan ha som ikke er giftig for pus? Hun er snart et år og jeg fjernet alle plantene da da pus var en unge og tygga hele tiden på disse. Har en aleo vera plante som hun av og til prøver seg på. Men er denne giftig? Vil så gjerne pynte med blomster og planter igjen. javascript:emoticon(':sexy:')
Arkana Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 I kattebøkene mine står det en lang liste over planter som kan være farlige for katter (jeg tror ikke du skal følge den så slavisk, jeg tror alle hjem har julestjerne i huset i desember, men ingen katter jeg vet om har dødd av det, katter spiser heldigvis ikke hva som helst). Jeg har mange av disse plantene, katten vår har aldri rørt dem, hun vil bare ha kattegresset sitt. Her er lista: anemone arisaema triphyllum asalea barlind begonia belladonnaurt blomsterert blåregn canadablodurt castorbønne daphne dieffenbachia droplerot eføy, bergflette filodendron fuglestjerne giftusmak gullregn hagtornbær hjerteblomst hyasint julerose julestjerne kermesbær klematis konglepalme kristtorn krokus krossved laurbærhegg liljekonvall lupin mirakelblomst misteltein oleander ormevindel piggeple revebjelle ridderspore rododendron skamtyde smørblomst solandra sommerridderspore søtvier vortemelk
Sita Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 :o så mange? Da blir det ikke mange plantene igjen nei men det går vel greit, spiser på noen, men ikke alt er like populært
Kantalopa Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Er det noen som vet hvilke planter jeg kan ha som ikke er giftig for pus? Elefantfoten er både dekorativ og helt ufarlig for katter, så det kunne kanskje vært noe for deg? Mine katter elsker den ihvertfall! -Bente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå