AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Har dette hendt deg før? Jeg holdt på med en fyr en liten stund og alt var supert Ble skikkelig forelska og vi snakket hver dag, begge tok initiativ til å starte samteler og slik på facebook. Helt ut av det blå popper det opp på facebookfeeden min at han er i et forhold med noen andre.. Hjerte mitt gikk opp i halsen. Ble faktisk helt skjelven Vi hadde holdt på i et halvt år. Hva søren?! På et blunk ble all kontakt brutt. Fikk aldri flere meldinger og jeg orker ikke spørre hva som faktisk skjedde. De virker så lykkelig og jeg får stadig påminnelser med at de skriver ''er med verdens beste <3'' og drar på ferie og dokumenterer det. Vil ikke slette han for jeg har et håp om at de skal snart slå opp og jeg kan få han igjen. Men det bli jo ikke det samme likevel. Jeg er ikke nummer 1. Føler meg som en taper. Har heldigvis ikke skrevet noe, men har vært fristet til å skrive den desperat-sjalu-dame-meldingen. Det blir jo bare flaut for min del. Anonymous poster hash: 9f477...e39 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Det har skjedd meg og, 2 ganger faktisk! Han siste er 2 år siden, og jeg er enda ikke over det Har ikke noe annet å si enn at du er ikke alene... Anonymous poster hash: 090e4...0ef 2
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Har dette hendt deg før? Jeg holdt på med en fyr en liten stund og alt var supert Ble skikkelig forelska og vi snakket hver dag, begge tok initiativ til å starte samteler og slik på facebook. Helt ut av det blå popper det opp på facebookfeeden min at han er i et forhold med noen andre.. Hjerte mitt gikk opp i halsen. Ble faktisk helt skjelven Vi hadde holdt på i et halvt år. Hva søren?! På et blunk ble all kontakt brutt. Fikk aldri flere meldinger og jeg orker ikke spørre hva som faktisk skjedde. De virker så lykkelig og jeg får stadig påminnelser med at de skriver ''er med verdens beste <3'' og drar på ferie og dokumenterer det. Vil ikke slette han for jeg har et håp om at de skal snart slå opp og jeg kan få han igjen. Men det bli jo ikke det samme likevel. Jeg er ikke nummer 1. Føler meg som en taper. Har heldigvis ikke skrevet noe, men har vært fristet til å skrive den desperat-sjalu-dame-meldingen. Det blir jo bare flaut for min del.Anonymous poster hash: 9f477...e39 Kjenner jeg blir ganske irritert! Du sletter han,for fane! Er du klar over at jenter/damer som deg tillater menn å kunne være regelrett tullinger? Gi oss bedre rykte er du snill.
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Det finnes faktisk menn som respekterer kvinner, og her drømmer du om å få tilbake en stakkarslig mann som tydeligvis drev på med flere samtidig? Lykke til!
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Hva feilet dere egentlig? Dere kan ikke finne dere i sånt,det er så åpenbart! Vi andre får svi,så det er sagt.
Testosteron Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Vil ikke slette han for jeg har et håp om at de skal snart slå opp og jeg kan få han igjen. Men det bli jo ikke det samme likevel. Jeg er ikke nummer 1. Føler meg som en taper. Har heldigvis ikke skrevet noe, men har vært fristet til å skrive den desperat-sjalu-dame-meldingen. Det blir jo bare flaut for min del. Selv om han skulle slå opp, så er han ikke en du bør satse på siden han har behandlet deg så stygt. Han burde i det minste ha informert deg om at han hadde blitt glad i ei annen og valgte henne framfor deg. Det har han ikke gjort. Han har behandlet deg som luft, og da er han ikke noe å tenke mer på. Det beste du kan gjøre er å velge å tenke rasjonelt. Fokuser på hvor falsk han har vært. Tenk på hvor lite du egentlig betydde for ham. Han brukte deg bare. Slett ham som Fb-venn. Etterhvert vil følelsene dine for ham dø. Og for all del: Send ham ingen sint melding. Velg heller å gå videre. 11
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Det finnes faktisk menn som respekterer kvinner, og her drømmer du om å få tilbake en stakkarslig mann som tydeligvis drev på med flere samtidig? Lykke til! Ja,du har rett.Men så skjer sånne tilfeller,og det er så sykt unødig.Tror det er mangel på gode fedre.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Det finnes faktisk menn som respekterer kvinner, og her drømmer du om å få tilbake en stakkarslig mann som tydeligvis drev på med flere samtidig? Lykke til! Han var sikkert en gud i senga. Vanskelig for kvinner å løsrive seg da. Anonymous poster hash: d9d5e...dd0 1
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Han var sikkert en gud i senga. Vanskelig for kvinner å løsrive seg da.Anonymous poster hash: d9d5e...dd0 Og du havner i seng med dem altså? Hvor ble du tiltrukket egentlig?
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Har dette hendt deg før? Jeg holdt på med en fyr en liten stund og alt var supert Ble skikkelig forelska og vi snakket hver dag, begge tok initiativ til å starte samteler og slik på facebook. Helt ut av det blå popper det opp på facebookfeeden min at han er i et forhold med noen andre.. Hjerte mitt gikk opp i halsen. Ble faktisk helt skjelven Vi hadde holdt på i et halvt år. Hva søren?! På et blunk ble all kontakt brutt. Fikk aldri flere meldinger og jeg orker ikke spørre hva som faktisk skjedde. De virker så lykkelig og jeg får stadig påminnelser med at de skriver ''er med verdens beste <3'' og drar på ferie og dokumenterer det. Vil ikke slette han for jeg har et håp om at de skal snart slå opp og jeg kan få han igjen. Men det bli jo ikke det samme likevel. Jeg er ikke nummer 1. Føler meg som en taper. Har heldigvis ikke skrevet noe, men har vært fristet til å skrive den desperat-sjalu-dame-meldingen. Det blir jo bare flaut for min del. Anonymous poster hash: 9f477...e39 Jeg synes du skal ta ham skikkelig pga det går ikke an å holde på sånn. Den andre jenta fortjener å vite det også.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Det der har skjedd meg tre ganger Og alle gangene har de giftet seg og fått unger. Jeg er en sånn dame menn bør deale med for da treffer de drømmedama si *shoot me* Anonymous poster hash: 39f66...f04 4
Gjest AnonGangerTo Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Hva slags type menn oppfører seg på den måten? Ikke tok han kontakt med deg for å si ifra om hun andre og ikke avsluttet han med deg på en ordentlig måte. Det er så respektløs at jeg ikke har ord. Da skal du gi blanke fæn i han og gå videre. Blokker han på FB og på mobilen.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Det der har skjedd meg tre ganger Og alle gangene har de giftet seg og fått unger. Jeg er en sånn dame menn bør deale med for da treffer de drømmedama si *shoot me* Anonymous poster hash: 39f66...f04 Er det virkelig mulig? Stakkars deg! Håper du finner en ordentlig mann snart. Det fortjener du.
Gjest Mythic Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Hvorfor i all verden venter du på at det skal bli slutt med dem? Om så skulle skje, ville du vel ikke tatt han tilbake? Eier du ikke selvrespekt? Slett han.
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Jeg ville oppsøkt dama hans og fortalt alt. Deretter blokkert ham overalt. For jeg kan tenke meg at den andre damen også ville høre at hun ble brukt i et spill.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Jeg ville oppsøkt dama hans og fortalt alt. Deretter blokkert ham overalt. For jeg kan tenke meg at den andre damen også ville høre at hun ble brukt i et spill. Hvorfor lage så mye drama for en slik drittsekk? Han er ikke verdt det.
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Hvorfor lage så mye drama for en slik drittsekk? Han er ikke verdt det. For å ødelegge for ham, sånn at han ikke kan gjøre det flere ganger.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 For å ødelegge for ham, sånn at han ikke kan gjøre det flere ganger. Det spørs om TS gidder å gjøre det. Jeg ville bare gått videre men det er meg.
Gjest O.G. Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 Det spørs om TS gidder å gjøre det. Jeg ville bare gått videre men det er meg. Det hadde ikke vært meg hvis jeg hadde oppdaget at en fyr jeg hadde holdt på med hadde kjørt to hester på en gang. Seriøst, det er jo fordi ingen våger å lage bråk menn slipper unna med det der.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #20 Skrevet 2. september 2015 Slett, blokkér, gå videre med livet. Slike menn holder man seg langt unna! Dessverre har jeg ingen erfaring med menn som IKKE er slik. Sukk. Anonymous poster hash: 4f643...8dc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå