Gjest Frigg Skrevet 22. september 2004 #41 Skrevet 22. september 2004 Odin? Hvilke divisjon spiller han i? Er han nabo med Odd Grenland, eller er han med i den beryktede gjengen Hamarkameratene? Han spiller ikke fotball selv, (har bare et øye vettu,) men han har veldig lyst til å danne sin egen klubb. Tror ikke han er nabo med Odd Grenland. Kanskje sønnen hans Tor kjenner han?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #42 Skrevet 22. september 2004 Tor...ække det han med rideklubben, da? De som fikk så mye klager på alt bråket som fulgte med dem?
lille mor Skrevet 22. september 2004 #43 Skrevet 22. september 2004 Oh my godnes! Trøffel er gud, nå står ikke væla til påske jaffal.
lille mor Skrevet 22. september 2004 #45 Skrevet 22. september 2004 Nybarbert? :o makan til frekkhet! Allways
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #46 Skrevet 22. september 2004 Allways Ikke til og med Always Ultra? Med den enorme sugeevnen i tillegg?
Gjest Frigg Skrevet 22. september 2004 #47 Skrevet 22. september 2004 Tor...ække det han med rideklubben, da? De som fikk så mye klager på alt bråket som fulgte med dem? Næh, Tor har bare et par bukker. Ingen andre dyr utenom det.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #48 Skrevet 22. september 2004 Næh, Tor har bare et par bukker. Ingen andre dyr utenom det. Ja, da er det han jeg mener. Snekker er han visst også.
lille mor Skrevet 22. september 2004 #49 Skrevet 22. september 2004 Ikke til og med Always Ultra? Med den enorme sugeevnen i tillegg? Joa, jeg suuuger jeg.
Serpico Skrevet 22. september 2004 #50 Skrevet 22. september 2004 Joa, jeg suuuger jeg. Hmmm....hva snakker dere om her inne da??? *nysgjerrig*
lille mor Skrevet 22. september 2004 #51 Skrevet 22. september 2004 Joa, jeg suuuger jeg. Hmmm....hva snakker dere om her inne da??? *nysgjerrig*
Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #52 Skrevet 22. september 2004 Jeg ær sååååååå leeeeei av Valhalla. Han skriver mye om krig å sånn. Alle forstår vel at krig er dumt HERREGUD. Hvis du hadde lest litt mer i klassekampen så hadde du også forstått ting altså,huff a meg altså at det går an.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #53 Skrevet 23. september 2004 Jeg ær sååååååå leeeeei av Valhalla. Han skriver mye om krig å sånn. Alle forstår vel at krig er dumt HERREGUD. Hvis du hadde lest litt mer i klassekampen så hadde du også forstått ting altså' date='huff a meg altså at det går an.[/quote'] Det rare er, Valhalla, at du faktisk er en bedre parodi på deg selv i flere av de trådene du prøver å henvise til. Vær deg selv, med andre ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå