Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #21 Skrevet 17. september 2004 Hvorfor har alltid de voksne guttene på KG sånn peiling på det de snakker om? Kan de ikke bare la oss jenter her på kvinneguiden få det siste ordet? Ååh, jeg blir så sint! Rettelse, jeg mener TomKrus og Trøffelhelten.
Serpico Skrevet 17. september 2004 #22 Skrevet 17. september 2004 Jeg har tenk å dumpe typen, for han kalte meg en ku. Og det når jeg har pms. Kontakt Norge i Krig på Petre....så kan Chris Schau gjøre det for deg.... (eller er dette en parodi?)
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #23 Skrevet 17. september 2004 Jeg har tenk å dumpe typen, for han kalte meg en ku. Og det når jeg har pms. HÆÆ? For noe liksommacho jallaballatul han fyren holder på med. Få ham ut, og spark en gris. I hvert fall når du har PMS.
Serpico Skrevet 17. september 2004 #24 Skrevet 17. september 2004 Jeg har tenk å dumpe typen, for han kalte meg en ku. Og det når jeg har pms. Kontakt Norge i Krig på Petre....så kan Chris Schau gjøre det for deg.... (eller er dette en parodi?)
lille mor Skrevet 17. september 2004 #25 Skrevet 17. september 2004 HÆÆ? For noe liksommacho jallaballatul han fyren holder på med. Få ham ut, og spark en gris. I hvert fall når du har PMS. Ba jeg om råd? hæ? hæ? Jeg vil gjerne ha meg frabedt om slike svar. Har du ikke inteligens nok til et bedre svar, kan du liksågodt holde kjeft. God i`m good
Gjest TomKrus Skrevet 17. september 2004 #26 Skrevet 17. september 2004 Har du ikke inteligens nok til et bedre svar, kan du liksågodt holde kjeft. Feilstaving av intelligens og intellektuell er alltid like morsomt å se på trykk. Særlig når slikt etterlyses
lille mor Skrevet 17. september 2004 #27 Skrevet 17. september 2004 Feilstaving av intelligens og intellektuell er alltid like morsomt å se på trykk. Særlig når slikt etterlyses Jajajajajajaja. bla bla bla bla. Fikk du rettet på meg nå. Husk at jeg har pms.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #28 Skrevet 20. september 2004 Ba jeg om råd? hæ? hæ? Jeg vil gjerne ha meg frabedt om slike svar. Har du ikke inteligens nok til et bedre svar, kan du liksågodt holde kjeft. God i`m good Lille mor: Good, I'm God!
lille mor Skrevet 21. september 2004 #29 Skrevet 21. september 2004 Lille mor: Good, I'm God! :o Er du?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #30 Skrevet 22. september 2004 Mannen i hvit frakk sier at det ikke stemmer helt, men jeg er overbevist - og det holder for meg! :o
Gjest GreenSky Skrevet 22. september 2004 #31 Skrevet 22. september 2004 gjestemann25: Jeg er lei av alle disse fæle jentene i forsvaret, men egentlig er jeg homo, så det er bare fordi jeg vil ha gutta for meg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #32 Skrevet 22. september 2004 gjestemann25: Jeg er lei av alle disse fæle jentene i forsvaret' date=' men egentlig er jeg homo, så det er bare fordi jeg vil ha gutta for meg selv.[/quote'] ...eller kanskje han bare vil være underlagt kvinner i fritiden? ...mange muligheter...(selv om han neppe tiltrekker seg så veldig mange med slike skråstilte utsagn...)
Diaz Skrevet 22. september 2004 #33 Skrevet 22. september 2004 Han må gjerne komme hit og være underlagt meg en dag eller to
lille mor Skrevet 22. september 2004 #34 Skrevet 22. september 2004 Mannen i hvit frakk sier at det ikke stemmer helt, men jeg er overbevist - og det holder for meg! :o For meg og:
Gjest Frigg Skrevet 22. september 2004 #36 Skrevet 22. september 2004 Mistforstå meg gjerne, alltids gøy å provosere!
Gjest GreenSky Skrevet 22. september 2004 #37 Skrevet 22. september 2004 Trøffel som Gud? Hjælpe meg, tror jeg foretrekker djevelen. Eller, vent litt... *smiske*
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #38 Skrevet 22. september 2004 Mistforstå meg gjerne, alltids gøy å provosere! Hvordan gikk det med deg i helgen? Ble det uavgjort mellom deg og han derre Ørn Horten, eller ble det tellende resultat?
Gjest Frigg Skrevet 22. september 2004 #39 Skrevet 22. september 2004 Hvordan gikk det med deg i helgen? Ble det uavgjort mellom deg og han derre Ørn Horten, eller ble det tellende resultat? Aner ikke, det er eksen min, Odin, som ser på fotball, og han har bare ett øye, så han får bare med seg halvparten av kampen.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #40 Skrevet 22. september 2004 Odin? Hvilke divisjon spiller han i? Er han nabo med Odd Grenland, eller er han med i den beryktede gjengen Hamarkameratene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå