Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Her kan du gjerne poste ondsinnede parodier på egne og andres tråder, meldinger, pm'er, nye frisyrer, holdninger til brazilian wetwaxfisting, muslimpropaganda (Allahs fugler små de er), sjokkerende kongehusskilsmisser og andre ting som du har lyst til å si uten å støte små og/eller bare mentalt hårløse brukere. Rett og slett snikk-snakk. Med tilbehør. Kjør ondsinnet debatt!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Det har forresten kommet inn tips om at det vil være rimelig rolig og harmonisk på KG fram til 23. september. Dét er derimot bare to dager før elgjakta starter, og da spørs det hvor Suzy befinner seg...
LilleBille Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 .. så du tror du kan kalle henne elgku ustraffet - nå når hun pauser :fy: .. husk på at resten av "dere" er her ... og er du ikke snill så setter vi oss på deg!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Jeg er alltid slemmest mot de som ikke er her. Mye tryggere det, vettu. Og ikke mas, DølleBølle, jeg vet nok at du har satt deg der jeg henger også...
Gjest Lompa Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 Løktråd? Ikke ennå, men jeg kan godt plante et bed med masse løk sånn at man bare kan forsyne seg når det trengs... *Kikker meg rundt i hagen til trøffern etter et passe stort bed,men etter å ha tenkt meg litt om,ender jeg med å tømme bassenget hans og plante der istedet. SÅ! Det bør da holde en stund!*
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Så søt du er når du planter!
Gjest Lompa Skrevet 17. september 2004 #10 Skrevet 17. september 2004 Så søt du er når du planter! Jupp. På alle fire med rumpa i været, så løken virkelig får fart på seg....
Gjest TomKrus Skrevet 17. september 2004 #11 Skrevet 17. september 2004 hehe Skjønte ikke at dere parodierte dere selv før nå. Ironisk, siden jeg er ganske så kjapp.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #12 Skrevet 17. september 2004 Dobbeltironisk, faktisk. Dette blir en rimelig avansert tråd etter hvert...
Gjest TomKrus Skrevet 17. september 2004 #13 Skrevet 17. september 2004 Dobbeltironisk' date=' faktisk. Dette blir en rimelig avansert tråd etter hvert...[/quote'] Ikke minst dobbeltparodisk. Artig.
Gjest Lompa Skrevet 17. september 2004 #14 Skrevet 17. september 2004 Ondsinnet,ironisk,usaklig,useriøst og flørtete.MED eget løkbed...øøøøhhh....løkBASSENG....Kan det bli bedre? Jo,vi mangler litt real (ureal) trakassering. Er det noen som er dyktige på det her?Jo også knehøner såklart, hvilket jeg FREMDELES ikke har fått noen forklaring på hva er for noe.
Diaz Skrevet 17. september 2004 #15 Skrevet 17. september 2004 Knehøne ligger helt klar i dagen 8) ...........det er jo en høne på kne Er det ingen som skjønner såpass her :o
Serpico Skrevet 17. september 2004 #16 Skrevet 17. september 2004 Ååååh Tommern!! Du er så deilig... Ingen poeng for hvem jeg parodierte...
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #17 Skrevet 17. september 2004 Knehøne ligger helt klar i dagen 8) ...........det er jo en høne på kne get down on your knees, you chicks!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #18 Skrevet 17. september 2004 Ååååh Tommern!! Du er så deilig... Ingen poeng for hvem jeg parodierte... Ingen poeng for sånn billig sjalu hevn, heller! Bare på pur snikksnakkfaen!
Serpico Skrevet 17. september 2004 #19 Skrevet 17. september 2004 Er egentlig ikke sjalu....kjenner ikke GreenSky....var bare den eneste jeg kom på å parodiere...
lille mor Skrevet 17. september 2004 #20 Skrevet 17. september 2004 Jeg har tenk å dumpe typen, for han kalte meg en ku. Og det når jeg har pms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå