AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg er mørk i huden. Lik hudfarge som Rihanna. Men er adoptert, og har ingen mørkhudede i min omgangskrets. Jeg føler meg så rar med sminke og lurer på om noen kan tipse meg om merker? Har litt brei nese,ovalt ansikt og store lepper. Vil si at jeg har normal store øyer. Har endelig lært meg å sette på extensions også. Lykke !! Håper på noe tips. Jeg er lei av å se grå ut med sminke Anonymous poster hash: 37190...3b2
Ramona Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hvordan rar? Gå på kicks og få hjelp til å finne riktig Foundation, så blir du ikke grå. Har du fin hud, honder det med bb-cream eller mineral-Foundation. Concealer (og foundation/pudder) som ikke er rosa i tonen, men beige er alfa og omega.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Hvordan rar? Gå på kicks og få hjelp til å finne riktig Foundation, så blir du ikke grå. Har du fin hud, honder det med bb-cream eller mineral-Foundation. Concealer (og foundation/pudder) som ikke er rosa i tonen, men beige er alfa og omega. Tusen takk for svar 😊 Rar på den måten at jeg ser oversminket ut. Elsker sminke, men jeg vet ikke hvordan jeg kan sminke min hudfarge. Skal kontakte kicks imorgen 😊Anonymous poster hash: 37190...3b2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Afrikansk, indisk? Jeg er adoptert fra India, mitt inntrykk er at de har mye bedre sminke tilpasset min hudtone i utlandet, samt større utvalg. Har blitt så mye flinkere etter et besøk hos MAC i London (der kan de faktisk sminke)Anonymous poster hash: 6b9b8...ebc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Afrikansk, indisk? Jeg er adoptert fra India, mitt inntrykk er at de har mye bedre sminke tilpasset min hudtone i utlandet, samt større utvalg. Har blitt så mye flinkere etter et besøk hos MAC i London (der kan de faktisk sminke)Anonymous poster hash: 6b9b8...ebc Afrikansk mørk ja. Lest litt om Mac. Håper de er i Oslo også ?Anonymous poster hash: 37190...3b2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Det er de, men synes ikke de var flinke. Men kan jo være du er heldigere og får en med erfaring på mørk hud. Synes også de har lite utvalg til mørk hudfarge.Anonymous poster hash: 6b9b8...ebc
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Er du sikker på at du trenger så mye sminke da? Jeg synes de aller fleste med foundation ser litt rare og grå ut i fjeset uansett hudfarge. Oftest mye penere uten, selv om huden har noen lyter
Inum94 Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 (endret) For all del , ikke bruk en foundation som er beige. Gå for en gul foundation. Mørke kvinner er mørkere i ytterkantene av ansiktet og blir fort seendes grå ut. Bruk derfor noe rødligt for å unngå å se grå ut. Mac har gode foundationer til mørk hud, samt inglot, lancome etc Endret 15. september 2015 av Inum94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå