AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg er finest med. Jeg har alltid brukt mascara på de nedre øyevippene fordi jeg føler at jeg ser mer våken ut, og at øynene ser større ut (har relativt små øyner). Men ser "ungdommen nå til dags" ikke bruker mascara på nede øyevipper + at jeg har lest at man ser eldre ut med mascara nede. Jeg er voksen som studerer med yngre folk så jeg vil gjerne ikke se eldre ut enn jeg trenger. Det gjelder vel sånn sett generelt i livet også. I tillegg har jeg vippeextensions nå så er usikker på om det er lurt å bruke mascara til. Men jeg må ha mascara på nedre vipper om jeg soter øynene og legger skygge under øyenene også. Ellers ser det rart ut syns jeg. Hva gjør du, og hvorfor? Har du vippeextensions? Anonymous poster hash: e5e24...f2c
Gjest Gjest_frisk Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Ikke til hverdags. Da har jeg også bare et veldig tynt lag på de øvre. Er det en anledning der jeg sminker meg mer ellers (eyeliner, leppestift, etc) bruker jeg også å ta de vippene.
Mendoza Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Nei.. Jeg har så sinnsykt lange vipper både oppe og nede, så ser helt corny ut om jeg har begge deler..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Ja, bruker både oppe og nede. Er forøvrig ungdom Anonymous poster hash: b2ac7...efe
Gjest Raindrops Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Nei, jeg synes de blir for lange og markante om jeg bruker mascara på de nederste, føler at jeg ser ut som en skummel dukke.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 nei, du får edderkopp føtter i trynet om du legger nedi. soting nederst gjør at det ser skitten ut også. Forferdelig. Mange ser trøtt ut når de soter under + legger maskara, og mange får øyne som ser ut som at de buler ut, forferdelig. Anonymous poster hash: c5e0d...ca8
Faina Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Nei, det bruker jeg ikke. Er bikket 30 år nå. Jeg har også små øyne, men ser bare teit ut med maskara på de nedre vippene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 nei, du får edderkopp føtter i trynet om du legger nedi. soting nederst gjør at det ser skitten ut også. Forferdelig. Mange ser trøtt ut når de soter under + legger maskara, og mange får øyne som ser ut som at de buler ut, forferdelig. Anonymous poster hash: c5e0d...ca8 Jeg er både enig og uenig med deg De som har store øyne kan gjerne bruke eyeliner på våtlinjen, og de som har bulende øyne kan med fordel gjøre det, men vi som har små øyner (som ikke buler) syns jeg kler best om vi legger skygge under våtkanten i stedet for noe på våtkanten. Som på dette bildet http://www.google.no/imgres?imgurl=https://hazeleyemakeup.files.wordpress.com/2013/10/hazel-eye-makeup-4.jpg&imgrefurl=https://hazeleyemakeup.wordpress.com/tag/eye-makeup-for-brown-eyes/&h=1096&w=1181&tbnid=HS6z6CobWjnf5M:&docid=TQQkNfZNdIPq_M&ei=AhrnVbHAIuP4ywOI8JPgBA&tbm=isch&ved=0CCMQMyggMCA4ZGoVChMIscmGpdnYxwIVY_xyCh0I-ARM Men det er vel smak og behag tenker jeg Anonymous poster hash: e5e24...f2c 1
Marimba Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Jeg har mascara på undervippene, men det er fordi jeg har helt lyse vipper, og dersom de ikke får noe farge på seg så synes de ikke i det hele tatt. Har alltid tenkt at det ser rarere ut. Men hvis jeg har vært og farget vippene mine, da pleier jeg ikke å bruke det. Hva gjør dere andre med helt lyse vipper? 2
Gjest Margit Spat Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Jeg har mascara på undervippene, men det er fordi jeg har helt lyse vipper, og dersom de ikke får noe farge på seg så synes de ikke i det hele tatt. Har alltid tenkt at det ser rarere ut. Men hvis jeg har vært og farget vippene mine, da pleier jeg ikke å bruke det. Hva gjør dere andre med helt lyse vipper? Jeg gjør akkurat som deg. Jeg har permanentfarget øyevippene tidligere, men gav meg med det fordi jeg syntes at det varte så kort (mulig jeg skifter øyevippehår veldig ofte), og at de nedre vippene ikke ble så godt farget.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Jeg bruker litt maskara på de nederste vippene. Jeg har helt lyse vipper som ikke synes om de ikke sminkes, det ser tåpelig ut om jeg ikke tar på maskara på de, når jeg har oppe. Anonymous poster hash: 51512...6cb 3
Sandie Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Jeg bruker litt mascara på undervippene,men kun vippehårene ytterst i øyekroken.Det rammer inn øynene på en måte jeg liker. Råd om hva som får en til å se eldre ut skal man ta med en klype salt.Det er generelle råd som ikke passer alle.Øyeformen vil avgjøre hva man kler best.Jeg pleide før å bruke øyenskygge under våtkanten,slik bildet til AB#8 viser,men er sluttet med det da jeg synes det fremhever linjer og smårynker enda mer. 1
Choclit Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Man ser visstnok yngre ut hvis man ikke tar på nedre vipper. Jeg gjør ikke det. Gjorde det i tenårene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Jeg har vipper som ikke synes om jeg ikke bruker mascara både oppe og nede, men at det kan få en til å se eldre ut kan kanskje stemme. Noen har trodd jeg har vært rundt 26 år, jeg er bare i begynnelsen av tjueåra Anonymous poster hash: f8792...ee2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Jeg har vipper som ikke synes om jeg ikke bruker mascara både oppe og nede, men at det kan få en til å se eldre ut kan kanskje stemme. Noen har trodd jeg har vært rundt 26 år, jeg er bare i begynnelsen av tjueåra Anonymous poster hash: f8792...ee2 Så noen syntes altså at du så 2-3 år eldre ut? Krise! Eller mente du det ironisk?Anonymous poster hash: 58f07...f29 2
Djungelvrål Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Man ser visstnok yngre ut hvis man ikke tar på nedre vipper. Jeg gjør ikke det. Gjorde det i tenårene. Nei, det er helt motsatt. Man ser eldre ut. Farge på vippene skaper kontrast og skygge, for å se yngre ut er det om å gjøre at det er mest lys og minst skygge og kontrast. Har ikke brukt maskara på de nedre vippene siden jeg var 18. Aldri kledd det.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Nei, bruker ikke mascara på de nedre vippene Hilsen jente på 21. Anonymous poster hash: d4747...e91
Drikkeflaska Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 Dersom jeg bruker mascara så har jeg alltid oppe og nede. Synes det ser så "halvferdig" ut dersom man bare har oppe. Blir liksom mye mer helhetlig og en fin ramme rundt dersom man har både oppe og nede. Det kommer jo selvsagt litt an på hva slags øyenvipper man har da. Har sett de som har ganske korte vipper nede og der mascaraen klumper seg, og det er ikke noe pent, men så er vel ikke klumpete mascara særlig pent i utgangspunktet da. Er 19, forresten, om det skulle ha noe å si. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 Jeg har relativt store øyne, så jeg bruker mascara på de nedre vippene. Et godt lag også. Jeg kler det godt, det blir ikke sånn dukkete. Anonymous poster hash: bea95...ff2
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #20 Skrevet 2. september 2015 Nei, bruker bare oppe. Sverter skikkelig av hvis jeg har nede så jeg blir panda! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå