Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Hvordan skal ei kvinne gå kledd på byen (utesteder) for at dere skal synes det er sexy?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Med dongerishortsen godt dradd opp så musa vises tydelig, både forfra og hvis hun bøyer seg. Var det det du ville høre? Anonymous poster hash: c1920...95a 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Hun bør kle seg slik på byen: http://www.rustyzipper.com/full/134431L.jpg Anonymous poster hash: cdc12...23f 2
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Med dongerishortsen godt dradd opp så musa vises tydelig, både forfra og hvis hun bøyer seg. Var det det du ville høre? Anonymous poster hash: c1920...95a Hvis det er det du liker så ja At jeg går slik på utesteder var ikke det jeg tenkte på. Jeg lurte faktisk på hva dere synes er sexy.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Antrekk som viser former. Anonymous poster hash: c81d4...00b
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Antrekk som viser former. Anonymous poster hash: c81d4...00b Hvilke type antrekk da? Kjole, skjørt, bukser, shorts?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Hvilke type antrekk da? Kjole, skjørt, bukser, shorts? Gjerne skjørt, men bukse og evt. kjole kan også aksepteres Anonymous poster hash: 2131e...a40
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Gjerne skjørt, men bukse og evt. kjole kan også aksepteres Anonymous poster hash: 2131e...a40 Hvilke type sko liker dere til et slikt antrekk?
Gjest Overrasket Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 En kvinne bør ha andre så mange andre interesser at "å gå på byen" ikke er et veldig hett tema i utgangspunktet.
Kapt.Chat Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Synes damene stort sett er flinke til å kle seg i Norge. Er ingen ekspert men for det første så må antrekket passe kroppstypen din, ikke så spesiellt lekkert med kort topp og tights visst du er ganske overvektig. Haremsbukse finner jeg ikke fint på noen kroppstyper. Generellt så bør du velge kler som fremhever det du er fornøyd med, har du fin kløft så viser du litt av den. Har du en fin rumpe så velger du jeans som fremhever akkurat det, og da er lommenes plassering og cut viktig. Har du litt mage men samtidig store pupper så bruker du løs topp som viser puppene men skjuler magen. Visst du ikke er vant til høye heler så dropper du det og slipper å se ut som Bambi på isen utpå kvelden. Og det aller viktigste er at du trives i antrekket som gjør at du blir mer komfortabel, naturlig og selvsikker. Og sist men ikke minst, less is more (og da tenkte jeg ikke på kler) 2
Gjest ytmnd Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Synes damene stort sett er flinke til å kle seg i Norge. Er ingen ekspert men for det første så må antrekket passe kroppstypen din, ikke så spesiellt lekkert med kort topp og tights visst du er ganske overvektig. Haremsbukse finner jeg ikke fint på noen kroppstyper. Generellt så bør du velge kler som fremhever det du er fornøyd med, har du fin kløft så viser du litt av den. Har du en fin rumpe så velger du jeans som fremhever akkurat det, og da er lommenes plassering og cut viktig. Har du litt mage men samtidig store pupper så bruker du løs topp som viser puppene men skjuler magen. Visst du ikke er vant til høye heler så dropper du det og slipper å se ut som Bambi på isen utpå kvelden. Og det aller viktigste er at du trives i antrekket som gjør at du blir mer komfortabel, naturlig og selvsikker. Og sist men ikke minst, less is more (og da tenkte jeg ikke på kler) Takk, har lenge lurt på hva disse klovnebuksene heter :D Ler hver gang jeg ser noen gå med det, ser helt latterlig ut!
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Takk, har lenge lurt på hva disse klovnebuksene heter :D Ler hver gang jeg ser noen gå med det, ser helt latterlig ut! Ingen som kommer til å se meg i det i hvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Liker burka.😃Anonymous poster hash: 6213f...c63
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 En kvinne bør ha andre så mange andre interesser at "å gå på byen" ikke er et veldig hett tema i utgangspunktet. Vi skal stå ved kjøkkenbenken da eller?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Hvis det er det du liker så ja At jeg går slik på utesteder var ikke det jeg tenkte på. Jeg lurte faktisk på hva dere synes er sexy. finnes det noen bilder hvor du går sånn ute?Anonymous poster hash: 2a9bb...4b3
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 finnes det noen bilder hvor du går sånn ute?Anonymous poster hash: 2a9bb...4b3 De finnes ja
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 De finnes ja sexy tøs du er !!Anonymous poster hash: 2a9bb...4b3
Gjest FruKG Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 sexy tøs du er !!Anonymous poster hash: 2a9bb...4b3 Takk
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #20 Skrevet 2. september 2015 Sånn her:) søtt og sexy!http://crashingred.com/wp-content/uploads/2012/02/Blue-blouse-mini-skirt-feminine-chic-look-night-out-sydney-fashion-blogger.jpgAnonymous poster hash: 83a3c...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå