Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #1 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg traff en mann som akkurat hadde kommet ut fra soning. Kan vel ikke gå så detaljert inn på hvorfor osv.Men,ble ganske så fascinert av historien hans. Dater en denne uka,og han ble så skeptisk,men jeg bare simpelthen elsker alle utenfor a-4 perspektivet! Han som akkurat kom ut dra soning,er en trivelig fyr,men da han sa: om du trenger hjelp,og noen lager problemer for deg,så si fra! Da tenkte jeg at ok,du blir ingen nær venn akkurat:-D Men,han ga meg litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 2. september 2015 #2 Del Skrevet 2. september 2015 Han som akkurat kom ut dra soning,er en trivelig fyr,men da han sa: om du trenger hjelp,og noen lager problemer for deg,så si fra! Da tenkte jeg at ok,du blir ingen nær venn akkurat:-D Men,han ga meg litt inspirasjon. Det er jo slik venner skal være. Kommer man i trøbbel, da får man hjelp av venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. september 2015 #3 Del Skrevet 2. september 2015 Han hørtes spennende ut, ja! Det som fascinerer meg med kriminelle er at de ofte er forferdelig lojale mot de vennene de har. Den mest spennende jeg har møtt denne uka, har jeg forsåvidt møtt før. Han går rundt i byen med langt, fett hår og barbeint. Dette er for å gi føttene frihet. Både sommer og vinter slipper føttene hans sko og sokker, og han snakker om føttene som om de er venner av han og ikke en del av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. september 2015 #4 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg traff en mann som akkurat hadde kommet ut fra soning. Kan vel ikke gå så detaljert inn på hvorfor osv.Men,ble ganske så fascinert av historien hans. Dater en denne uka,og han ble så skeptisk,men jeg bare simpelthen elsker alle utenfor a-4 perspektivet! Han som akkurat kom ut dra soning,er en trivelig fyr,men da han sa: om du trenger hjelp,og noen lager problemer for deg,så si fra! Da tenkte jeg at ok,du blir ingen nær venn akkurat:-D Men,han ga meg litt inspirasjon. Det er nærliggende å tro at han satt inne for vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #5 Del Skrevet 2. september 2015 Det er jo slik venner skal være. Kommer man i trøbbel, da får man hjelp av venner. Joda:-) Men vet ikke helt om "å ordne opp"i hans syn,er hva jeg støtter:-D Streetsmarte folk er sjarmerende,men jeg er ikke der da.Haha,men han var interessant,og jeg simpelthen elsker folk som ikke er lik meg. Det er jo de som får en til å tenke,bli litt mer opplyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #6 Del Skrevet 2. september 2015 Han hørtes spennende ut, ja! Det som fascinerer meg med kriminelle er at de ofte er forferdelig lojale mot de vennene de har. Den mest spennende jeg har møtt denne uka, har jeg forsåvidt møtt før. Han går rundt i byen med langt, fett hår og barbeint. Dette er for å gi føttene frihet. Både sommer og vinter slipper føttene hans sko og sokker, og han snakker om føttene som om de er venner av han og ikke en del av kroppen. Å herlig! :-))) Sånt liker jeg godt!Så kjedelig livet er uten disse folka: -D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 2. september 2015 #7 Del Skrevet 2. september 2015 Joda:-) Men vet ikke helt om "å ordne opp"i hans syn,er hva jeg støtter:-D Streetsmarte folk er sjarmerende,men jeg er ikke der da.Haha,men han var interessant,og jeg simpelthen elsker folk som ikke er lik meg. Det er jo de som får en til å tenke,bli litt mer opplyst. Personlig synes jeg det er best og ordne opp selv, uten innblanding fra politiet osv. Men forstår at folk er skeptisk til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #8 Del Skrevet 2. september 2015 Det er nærliggende å tro at han satt inne for vold. Han fortalte hva han satt inne for.Vil ikke si så mye mer.Han er en respektfull fyr,og det er det som teller.Blir så glad når jeg får tillit,om du skjønner? Vi må alltid møte folk med blanke ark.Er min mening.Ikke trekke folk ned,men opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. september 2015 #9 Del Skrevet 2. september 2015 Å herlig! :-))) Sånt liker jeg godt!Så kjedelig livet er uten disse folka: -D Ja, de er så lykkelige og tilfredse med livet, at du blir rusa på lykke selv når du sier hadet til dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #10 Del Skrevet 2. september 2015 Personlig synes jeg det er best og ordne opp selv, uten innblanding fra politiet osv. Men forstår at folk er skeptisk til det. Ja,ok.Nå er jeg veldig glad vi har politi da,har hatt med dem å gjøre pga en i familien,de er helt suverene! Men du har dine erfaringer,og det er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. september 2015 #11 Del Skrevet 2. september 2015 Han fortalte hva han satt inne for.Vil ikke si så mye mer.Han er en respektfull fyr,og det er det som teller.Blir så glad når jeg får tillit,om du skjønner? Vi må alltid møte folk med blanke ark.Er min mening.Ikke trekke folk ned,men opp. Enig med deg har de tatt straffen sin, så skal det ikke det brukes mot dem i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 2. september 2015 #12 Del Skrevet 2. september 2015 Han fortalte hva han satt inne for.Vil ikke si så mye mer.Han er en respektfull fyr,og det er det som teller.Blir så glad når jeg får tillit,om du skjønner? Vi må alltid møte folk med blanke ark.Er min mening.Ikke trekke folk ned,men opp. Jeg er enig med deg, jeg. Samtidig må vi også holde bena på jorda og ikke tro blindt på alt folk sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #13 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, de er så lykkelige og tilfredse med livet, at du blir rusa på lykke selv når du sier hadet til dem Nei,men de lever et liv som oss alle.Vi er medmennesker,ikke sant? Nå vet jeg ikke om så mange lykkelige jeg.Alle har sitt.Men når de åpner seg,så blir jeg faktisk ganske glad,for det viser tillit.Og at en er verdt noe,om du skjønner? De såkalt vellykkede er de mest utilfredsille av hva jeg har erfart.Jeg er litt der selv,at å holde maska er viktig.Jeg åpner meg så og si aldri.Så det er bare feigt,egentlig.Ønsker jeg var tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #14 Del Skrevet 2. september 2015 Enig med deg har de tatt straffen sin, så skal det ikke det brukes mot dem i ettertid. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 2. september 2015 #15 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg er enig med deg, jeg. Samtidig må vi også holde bena på jorda og ikke tro blindt på alt folk sier. Det er sant,vi må ikke være naive!Men helt ærlig,jeg har aldri møtt noen som har oppført seg dårlig mot meg,annet enn et par ekser da;-) Jeg analyserer alt for mye andre,men har jo kommet godt ut av det! Har lagd noen sanger(Nei,jeg synger ikke selv,og nei,jeg er ikke akkurat berømt,gud forby) De gir meg god inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #16 Del Skrevet 3. september 2015 Et fantastisk menneske som ringte i forbindelse med en liten jobb jeg la ut på finn småjobber. Vedkommende fikk jobben og tok den denne uken. Vedkommende hadde en annerledes livshistorie enn mange andre. Så klemte vi hverandre lenge før vedkommende gikk da jobben var ferdig. "Ring meg om det er noe". Anonymous poster hash: 70108...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #17 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg møtte presidenten i Outlaws (kriminell motorsykkelklubb) denne uken. Han sitter inne for tiden, men var ute på frigang (?) og han var innom butikken jeg jobber i. Veldig interessant å høre hva han mener om den livsstilen han har valgt. Jeg er veldig nysgjerrig av meg, så jeg spurte mye rundt hvorfor han satt inne, hvordan han står for det han og klubben gjør osv. Veldig hyggelig type, men ikke noe jeg vil ha nært innpå meg. Anonymous poster hash: 08476...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2015 #18 Del Skrevet 5. oktober 2015 Venneparet til brodern og kona hans. Makan til gode og interessante folk har jeg ikke møtt på ei stønn. Skjønner godt deres dype og ekte vennskap. Ja hele familien var så inderlig elskverdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå