Gå til innhold

Floyd bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 48 i bukser og lurer på om jeg får på meg en Floydbukse. Jeg har juice rumpe og litt mage.

Anonymous poster hash: 25032...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker str 40 g absolutt alt av ujevnheter og humper og dumper på rumpe og lår syntes gjennom den Floydbuksa jeg prøvde. Det så hel jævlig ut. Den var altså alt for tynn.

Anonymous poster hash: cff5a...04d
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja,jeg tror du får på deg og kan bruke de! Fine og behagelige bukser,men jeg er ikke SÅ imponert over kvaliteten...? Min rakna i den "strikken" som er på innsiden av lårene. Den ble rett og slett tynnslitt med en gang.

Anonymous poster hash: 4d30f...ee2

Skrevet

Jeg bruker 48 i bukser og lurer på om jeg får på meg en Floydbukse. Jeg har juice rumpe og litt mage.

Anonymous poster hash: 25032...51a

Hva er juice rumpe? det uttrykket har jeg ikke hørt før. Og nei, jeg spør ikke for å være frekk, bare lurer rett og slett. :)

Når det kommer til Floyd - ja, du får dem på deg, absolutt. Jeg er en str 44 og bruker str 31 i buksene til Floyd (dem som har tommer som størrelse) (som vanligvis ville vært 33 på meg). På dem der det står mellom L eller XL, har jeg gått for XL og angret. De har blitt for store altfor fort. Tippe XL vil være perfekt for deg, og kanskje 31 tommer på de andre buksene?

Når det er sagt, er jeg forøvrig litt enig med dem over her. Kvailiteten har skuffet meg. Strikken/elastisiteten har også på mine bukser raknet mellom lårene, og på en av de sorte buksene jeg har, står det sånne små hvite gummistrikker ut på innsiden av lårene. Lite pent. 

Jeg kan fint kjøpe dongeriene deres, men tror jeg dropper bomullsbuksene. Syns også et par av dem er for tynne. Et par jeg har, viser alt av appelsinhud. Ikke gøy. Selv er jeg på jakt etter nye favorittbukser :)

Anonymous poster hash: d6788...108

• 6 år senere...
Skrevet

.

Anonymkode: 535ba...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...