AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Del Skrevet 2. september 2015 ...varslet på facebook at UP hadde kontroll ved skolen hun nettopp hadde kjørt barna sine til. En kontroll UP hadde for å bedre trafikksikkerheten for barna som går til denne skolen. http://www.side2.no/foreldre/mor-varslet-pa-facebook-at-up-sto-utenfor-skolen/3423130919.html Er det forøvrig noen KG-kvinner som råkjører barna sine til skolen? :-) Anonymous poster hash: ac35b...558 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sådetså Skrevet 2. september 2015 #2 Del Skrevet 2. september 2015 Er like dumt å varsle om kontroller generelt. Er nok mange sjåfører som har sluppet unna når dem har kjørt i rus påvirket tilstand i boligområder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Del Skrevet 2. september 2015 Kanskje hun burde få oppleve at ungene hennes blir påkjørt. Så kan hun kanskje forstå hvorfor det er kontrol. Anonymous poster hash: 119a3...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg hater slike varslinger. Har rapportert to facebook grupper hvor de skriver inn slike varsler. Det finnes kontroller av en grunn! Da jeg var lita så jeg en liten gutt bli påkjørt og drept fordi en gjøk kjørte i 60 km/t i 30 sonen. Ei jeg kjenner ble påkjørt og skadet for livet av en fyllekjører. Bestefar ble skadet for livet av fyllekjører. Tante ble ufør på grunn av drittunger bak rattet som råkjørte i et boligstrøk. Har ringt inn og varslet om flere fyllekjørere som jeg kjenner. Nøler ikke med å ringe inn hvis jeg finner ut at noen kjører beruset. Spiller ingen rolle om det er en bekjent, bestevenn eller mine egne søsken. Når noen varsler om kontroll på facebook så rapporterer jeg inn kommentaren. Ofte blir den fjernet ganske raskt for å bli undersøkt, også kommer den tilbake lenge etter at kontrollen er over. Folk som varsler andre om kontroller er idioter og fortjener å få hode dynket i frityrgryte, makan til idiot skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: 95f91...d01 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 2. september 2015 #5 Del Skrevet 2. september 2015 Er så lei av varsling av kontrollar.... Dei er der for ein grunn! Får satse på at dei som varslar aldri opplev at den personen dei varsla, seinare køyrer slik at deira nærmaste vert skada! Karma is a bitch.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Del Skrevet 2. september 2015 Kanskje hun burde få oppleve at ungene hennes blir påkjørt. Så kan hun kanskje forstå hvorfor det er kontrol. Anonymous poster hash: 119a3...395 Det var tankeløst skrevet. Ingen bør oppleve trafikkskader og særlig ikke barn for å "straffe"mamma. Det er alle innehavere av førerkort sitt ansvar å unngå trafikkskader. De som ikke kjører aktsomt har ingenting bak et ratt å gjøre. Anonymous poster hash: 06713...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. september 2015 #7 Del Skrevet 2. september 2015 En skal kjøre aktsomt og følge trafikkreglene, enten det er trafikk-kontroll eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Del Skrevet 2. september 2015 Det er da ikke noe tøffere enn å sladde seg inn til barnehageparkeringa vel? @Archer, yay! Anonymous poster hash: fb4c3...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 3. september 2015 #9 Del Skrevet 3. september 2015 Ville aldri gjort det, varsler heller ikke møtende trafikanter om jeg passerer en kontrollpost som er på motsatt side! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 5. september 2015 #10 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Burde vært straffbart å varsle om kontroller etter min mening, hvis det ikke allerede er det da? Endret 5. september 2015 av kenpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Del Skrevet 5. september 2015 Hva er problemet? Med visshet om kontroll så senker folk farten. Er ikke det liksom poenget? Bedre at folk senker farten fordi de vet det er kontroll enn at folk kjører for fort og får bøter og samtidig utgjør en risiko for barna. Anonymous poster hash: 413e2...ff1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #12 Del Skrevet 5. september 2015 Hva er problemet? Med visshet om kontroll så senker folk farten. Er ikke det liksom poenget? Bedre at folk senker farten fordi de vet det er kontroll enn at folk kjører for fort og får bøter og samtidig utgjør en risiko for barna. Anonymous poster hash: 413e2...ff1 Er dette innlegget skrevet i fullt alvor? Problemet er selvfølgelig at man bare kjører sakte den ene dagen det er kontroll. Ingen får oppleve noen konsekvenser, og ingen får motivasjon til å endre sitt farlige kjøremønster ut over den ene dagen. Neste dag er veien like farlig igjen for ungene som går der. Anonymous poster hash: f1e74...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #13 Del Skrevet 5. september 2015 Er dette innlegget skrevet i fullt alvor? Problemet er selvfølgelig at man bare kjører sakte den ene dagen det er kontroll. Ingen får oppleve noen konsekvenser, og ingen får motivasjon til å endre sitt farlige kjøremønster ut over den ene dagen. Neste dag er veien like farlig igjen for ungene som går der. Anonymous poster hash: f1e74...c81 Men sånn er det jo om de får bøter også. I tillegg til at det ikke bidrar til å senke farten der og da. Er dere de samme iq-dottene som slår seg i hode når dere ser skilt om fotografering og tenker at "nå får de jo ikke avslørt fartsbøllene"...Det handler ikke om å straffe folk, men at folk faktisk tilpasser seg reglene, og når folk er klar over kontroll så senker de farten. Politiet er snurt over at de tapte store inntekter her, noe som er forståelig, men denne dama bidro ikke til mindre sikkerhet for barna. Tvert i mot. Anonymous poster hash: 413e2...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #14 Del Skrevet 5. september 2015 Men sånn er det jo om de får bøter også. I tillegg til at det ikke bidrar til å senke farten der og da. Er dere de samme iq-dottene som slår seg i hode når dere ser skilt om fotografering og tenker at "nå får de jo ikke avslørt fartsbøllene"...Det handler ikke om å straffe folk, men at folk faktisk tilpasser seg reglene, og når folk er klar over kontroll så senker de farten. Politiet er snurt over at de tapte store inntekter her, noe som er forståelig, men denne dama bidro ikke til mindre sikkerhet for barna. Tvert i mot. Anonymous poster hash: 413e2...ff1 For så å kjøre like fort neste dag, som de gjorde før kontrollen ble foretatt Anonymous poster hash: 38932...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 5. september 2015 #15 Del Skrevet 5. september 2015 Er det ikke de samme som får bot hver gang da? I alle fall er det slik med de jeg kjenner. Samme folkene som får bot hver gang. Så kaller de politiet som teite, og så kaller de alle andre for teite. De lærer ikke. Kan like godt få dem til å slakke litt ned den ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #16 Del Skrevet 5. september 2015 Men sånn er det jo om de får bøter også. I tillegg til at det ikke bidrar til å senke farten der og da. Er dere de samme iq-dottene som slår seg i hode når dere ser skilt om fotografering og tenker at "nå får de jo ikke avslørt fartsbøllene"...Det handler ikke om å straffe folk, men at folk faktisk tilpasser seg reglene, og når folk er klar over kontroll så senker de farten. Politiet er snurt over at de tapte store inntekter her, noe som er forståelig, men denne dama bidro ikke til mindre sikkerhet for barna. Tvert i mot. Anonymous poster hash: 413e2...ff1 vet du hva, det er det dummeste jeg har hørt. "senke farten der og da", joda men så fort de har passert nærmeste sving så gasser de på! Det å få en bot og en prikk er vell fortjent, og de som gang på gang er idiot på veien, ja de fortjener å miste førekortet! Det burde bli strengere. Slik at slike farts-syndere mister førerkorte nå og da etter så og så mange bøter. Det er så idiot som du får det. Jeg varsler aldri noen når jeg ser det er kontroll. Verken deler eller liker kommentarene om det på facebook, jeg rapporterer de inn i håp om at de skal forsvinne. Slike folk er så idiot som du får det. Og det å si "men da slakker de jo ned når de vet de er der" er like idiot som å tro at bare fordi noen har nøkkelen til kassapratet på rema 1000, så har de lov til å ta seg en tusen lapp nå og da. Anonymous poster hash: 95f91...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå