Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å bruke denne siden den er så feit og holder på fuktigheten så lenge, men er litt skeptisk til at den clogger igjen porer, osv?

http://www.germandeli.com/Penaten-Baby-Pflegecreme-Baby-Face-Bodycream-100-ml

Har ikke merket noe til nå, og den er behagelig å ha på, føles ikke som stram maske lenger.

Har også prøvd andre lignende "feite" kremer,  synes fuktigheten forsvinner fort.

Ingredienser: Aqua, cyclopentasiloxane, isopropyl palmitate, dicaprylyl ether, polyglyceryl-2 isostearate, cera microcristallina, propylene glycol, ceresin, elaeis guineensis oil, squalane, magenesium sulfate, oenothera biennis oil, cera carnauba, polyglyceryl-2 diisostearate, tocopheryl acetate, tocopherol, magnesium stearate, aluminum stearates, ascorbic acid, ascorbyl palmitate, citric acid, PEG-8, glycerin, isostearic acid, lecithin, ascorbyl palmitate, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, parfum.

Er det noe bad der?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida.

Anonymous poster hash: b1fe1...ab0
Skrevet

Ikke bruk feit krem, bruk en krem med mye fukt.

Gjelder ikke for alle. Noen kan fint bruke fet krem og får mye verre hud av en krem med mye fuktighet.

Skrevet

Gjelder ikke for alle. Noen kan fint bruke fet krem og får mye verre hud av en krem med mye fuktighet.

Hvis huden blir verre av feit krem enn av en krem med mye fuktighet så er det jo åndsvakt å fortsette med den fete kremen.

Skrevet

Hvis huden blir verre av feit krem enn av en krem med mye fuktighet så er det jo åndsvakt å fortsette med den fete kremen.

TS skriver jo at huden blir bedre av den fete kremen?

Skrevet

TS skriver jo at huden blir bedre av den fete kremen?

Det nekter jeg å tro på at den blir. Huden altså.

Skrevet

Det nekter jeg å tro på at den blir. Huden altså.

Vel, for mange, meg inkludert, blir ansiktshuden betraktelig bedre av å bruke en fet krem. En krem med mye fuktighet kan føre til stikk motsatt effekt, tørr og stram hud fordi den blir uttørket av vannet i slike typer fuktighetskremer.

Hvis du leser mer om hudtyper vil du se at de anbefaler ulike typer til ulike typer hud. En ansiktskrem poppa med fukt er ikke alltid beste løsning. Noen trenger en fet krem.

• Liker 1
Skrevet

Vel, for mange, meg inkludert, blir ansiktshuden betraktelig bedre av å bruke en fet krem. En krem med mye fuktighet kan føre til stikk motsatt effekt, tørr og stram hud fordi den blir uttørket av vannet i slike typer fuktighetskremer.

Hvis du leser mer om hudtyper vil du se at de anbefaler ulike typer til ulike typer hud. En ansiktskrem poppa med fukt er ikke alltid beste løsning. Noen trenger en fet krem.

Ok. Skal gi meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...