Gjest bruker83924 Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg har lenge hatt lyst til å rette opp nesen min med filler, og etter mye søking funnet ut at restylane er det beste alternativet. Jeg vil også at stedet jeg skal ta restylane skal ha en lege. Etter mye søking har jeg kommet frem til at Rogaland Laserklinikk er det beste alternativet, da den drives av en lege og sykepleier. Terres colusseum var også et alternativ, men de hadde dessverre bare juvaderm. Eneste problemet med Rogaland Laserklinikk er at jeg ikke finner omtale. Jeg finner en haug med avisartikler der de har kommentert noe i forhold til trender innen det de driver med, men ikke kundenes personlige tilbakemeldinger. Eneste som er å finne av omtale, er en russisk dame som mener at de skulle lure ut penger av henne. Klarer ikke å ta den helt seriøst, da jeg vet selv hvordan russere er som kunder. Lurer derfor her om noen har noe som helst erfaring med denne klinikken? Eller andre steder i Stavanger der noen har tatt filler for å rette opp nesen? Jeg hadde blitt veldig takknemlig for svar
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 eneste jeg kan si er at jeg fikk fjærnet hår på tærne av en dame der for mange år siden det var vondt som fy,stakk nål ned i håsekk å grilla dem,men har nå hårfrie tær da sikkert en god klinikk vil jeg tro da den har eksistert lenge og kanskje lengst i stavanger da.lykke til kjære.
wintergirl Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Var hos en lege som jobber på laserklinikk i fredrikstad og som har drevet med fillers og botox i mange år. Han mener juvuderm er mye bedre enn restylane fordi restylane ofte har en lei tendens til å klumpe seg. Vet ikke andres erfaringer, men har tatt litt selv og det er meget jevnt og fint. Prøvd litt restslyane under øyne pga av litt groper og på det ene øye så jeg litt mer ujevnhet. Men kanskje det er andre erfaringer om nettopp dette der ute.
Gjest bruker83924 Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 eneste jeg kan si er at jeg fikk fjærnet hår på tærne av en dame der for mange år siden det var vondt som fy,stakk nål ned i håsekk å grilla dem,men har nå hårfrie tær da sikkert en god klinikk vil jeg tro da den har eksistert lenge og kanskje lengst i stavanger da.lykke til kjære. Har forstått de har holdt på lenge, så de burde nok kunne faget sitt godt. Tusen takk for svar Var hos en lege som jobber på laserklinikk i fredrikstad og som har drevet med fillers og botox i mange år. Han mener juvuderm er mye bedre enn restylane fordi restylane ofte har en lei tendens til å klumpe seg. Vet ikke andres erfaringer, men har tatt litt selv og det er meget jevnt og fint. Prøvd litt restslyane under øyne pga av litt groper og på det ene øye så jeg litt mer ujevnhet. Men kanskje det er andre erfaringer om nettopp dette der ute. Ja, har lest en del om forskjellene mellom restylane, juvaderm og andre. Grunnen til jeg vil ha restylane fremfor juvaderm er fordi juvaderm sies å være såpass tyntflytende, at det har en tendens til å "flyte vekk" fra der det skal ligge. Litt dårlig forklart, men restylane holder seg der det skal ligge. Derfor passer juvaderm svært godt i f.eks lepper, men ikke som filler i nesen som da jeg ønsker Men tusen takk for svar.
wintergirl Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Har forstått de har holdt på lenge, så de burde nok kunne faget sitt godt. Tusen takk for svar Ja, har lest en del om forskjellene mellom restylane, juvaderm og andre. Grunnen til jeg vil ha restylane fremfor juvaderm er fordi juvaderm sies å være såpass tyntflytende, at det har en tendens til å "flyte vekk" fra der det skal ligge. Litt dårlig forklart, men restylane holder seg der det skal ligge. Derfor passer juvaderm svært godt i f.eks lepper, men ikke som filler i nesen som da jeg ønsker Men tusen takk for svar. Takk for oppklaring. Kjekt å vite hvis det skal være noe annet en annen dag Håper du får resultater og blir fornøyd. Oppdater gjerne
Gjest bruker83924 Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 (endret) Tenkte jeg kunne komme med en oppdatering. Var hos Rogaland laserklinikk denne uken, og fikk snakket med Elin. Fikk vite de hadde byttet ut restylane med juvaderm, men det gikk like fint å bruke juvaderm i nese korreksjon. Jeg valgte å utføre behandlingen i går. Elin var kjempe flink, og jeg hadde minimalt med smerter. Ble litt øm utover kvelden når bedøvelsen gikk ut. Nesen er mye rettere, og jeg er veldig fornøyd så langt. Kan enda ikke helt se resultatet, da jeg har vært veldig hoven siden i går. Halve nesen min er normal, og halve er rød og hoven. Heldigvis skal hevelsen være borte til mandag. Det endelige resultatet kommer innen 2-3 uker. Så nå er det bare å smøre seg med litt tålmodighet. Må også legge til at Elin var veldig flink, og gjorde behandlingen så komfortabel som mulig for meg. Jeg har veldig sprøyteskrekk, og ble både svimmel og kvalm underveis i behandlingen. Var derfor veldig herlig at hun var såpass tålmodig, og lot meg ta den tiden jeg trengte. Endret 12. september 2015 av ElizabethTaylor
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #8 Skrevet 12. september 2015 Tenkte jeg kunne komme med en oppdatering. Var hos Rogaland laserklinikk denne uken, og fikk snakket med Elin. Fikk vite de hadde byttet ut restylane med juvaderm, men det gikk like fint å bruke juvaderm i nese korreksjon. Jeg valgte å utføre behandlingen i går. Elin var kjempe flink, og jeg hadde minimalt med smerter. Ble litt øm utover kvelden når bedøvelsen gikk ut. Nesen er mye rettere, og jeg er veldig fornøyd så langt. Kan enda ikke helt se resultatet, da jeg har vært veldig hoven siden i går. Halve nesen min er normal, og halve er rød og hoven. Heldigvis skal hevelsen være borte til mandag. Det endelige resultatet kommer innen 2-3 uker. Så nå er det bare å smøre seg med litt tålmodighet. Må også legge til at Elin var veldig flink, og gjorde behandlingen så komfortabel som mulig for meg. Jeg har veldig sprøyteskrekk, og ble både svimmel og kvalm underveis i behandlingen. Var derfor veldig herlig at hun var såpass tålmodig, og lot meg ta den tiden jeg trengte. Spennende! Skulle likt å se før og etter bilder! Anonymous poster hash: c44af...c3b
wintergirl Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Takk for oppdatering. Fint at du ble fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå