Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet og mister mye hår for tiden, tror det er på grunn av slanking og p-piller. Så håret er nokså tynt. Jeg har lyst på lyse striper, men bør jeg vente til hårtapet har stabilisert seg mer?

Anonymous poster hash: 6ac40...7f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

jeg tror du bør vente, for bleking og farging sliter mye på håret. du bør stikke innom en frisør, så kan de vurdere det for det :) kanskje kan de bruke olaplex i håret ditt for å beskytte det under blekingen/fargingen!

Anonymous poster hash: f1f9a...2ec
Skrevet

Tusen takk for svar og takk for tips om Olaplex :)

Er det flere som har erfaringer med dette?

Skrevet

Anbefaler også Olaplex. Var hos frisøren for noen uker siden og gikk fra brunsort til lyseblondt hår i en runde. Hadde veldig slitt hår fra før av, men mistet ikke noe hår og merket ikke noe forskjell på kvaliteten. Olaplex anbefales virkelig. Når du er hos frisøren kan du også nevne problemene dine og så vil de ta hensyn til det. Du kan også bare gå innom en salong og spørre dem om det er lurt at du striper det. De kan sikkert gi deg bedre svar enn oss da de får se og føle på håret ditt. :)

Anonymous poster hash: 48cd1...afd
Skrevet

Vet ikke når det gjelder stripingen, men var en periode jeg selv slet med mye hårtap grunnet stress, og da syns jeg ølgjærtabletter var til kjempestor hjelp :) Merket at det lå mye mindre hår igjen i dusjen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...