AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Vurderer å reise en uke til Tenerife i november med 4 åringen. Noen som har erfaring i å reise alene med barn som vil dele erfaringer? Litt usikker på om det blir mest slitsomt siden jeg da er helt alene om ansvaret hele tiden. Er det her hjemme også,men blir litt anderledes når man er på ferie. Vi har vært på ferie i nærheten før, så vet hvordan det er der. Hun elsker strand og badeliv så tror hun ville ha storkost seg Anonymous poster hash: 10c52...858
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Vært på Tenerife med 4-åring og 6mndling. Det gikk helt greit, selv om det selvfølgelig ikke var så mye avslapning for meg. Baby sov mye og storungen badet så mye h*n orket og alle var vel enige om at det hadde vært en fin ferie. Anonymous poster hash: d3b3f...992
Gjest Seajewel Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Det kommer litt an på hvor aktiv 4-åring du har, men jeg har alltid tatt med barna alene, og det er alt annet enn en avslappende ferie, men gøy og koselig! Å lese bok og å slappe av på stranda, må byttes ut med å bygge sandslott og å passe på fireåringen i vannet, så klart. Det er veldig koselig og opplevelsesrikt for et lite barn å reise et varmere sted hvor en kan bade og utfolde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå