Gå til innhold

Får jeg satt på ny stein på klokka hvis jeg har med kvittering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet en stein på den dyre DILLIGAF-klokka mi, fikk den i gave for noen år siden, har enda byttekvitteringen på den.

Får jeg satt inn ny stein uten å må betale? Vet jeg fikk bytta batteri i den gratis av å vise kvitteringen en gang..

Anonymous poster hash: eb364...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei klokke til 299 er vel ikke noe dyr klokke 😂 er de greie limer de på stein til deg. Batteri fikk du pga garantien på ett år.

Kjøp deg ny du ☺

• Liker 3
Skrevet

Ei klokke til 299 er vel ikke noe dyr klokke 😂 er de greie limer de på stein til deg. Batteri fikk du pga garantien på ett år.

Kjøp deg ny du ☺

Hvor har du 299 fra?

Skrevet

Har mistet en stein på den dyre DILLIGAF-klokka mi, fikk den i gave for noen år siden, har enda byttekvitteringen på den.

Får jeg satt inn ny stein uten å må betale? Vet jeg fikk bytta batteri i den gratis av å vise kvitteringen en gang..

Jeg fant ikke en klokke av det merket over 500 kr. Det er IKKE en dyr klokke, det er rett ut sagt søppel. 

Men spør på butikken. Kansje de velger å ta den i retur. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, du får ikke ny stein om viser kvittering. Ikke for å være frekk, men er du dum?

Anonymous poster hash: c70e5...e3c
Skrevet

Slitasje på jo påregnes etter noen års bruk så tror du kan glemme det.

Skrevet

Hvor har du 299 fra?

De koster ifra 299 og opp til 599.

For noen år siden fantes det slike klokker i stål til 1699 som den dyreste. Men disse selges ikke lenger. Og steiner inngår ikke i garantien, men du kan reklamere om du har KVITTERING, ikke byttelapp☺

Hilsen ei som selger Dilligaf-klokker.

Anonymous poster hash: b26cf...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...