Gå til innhold

Forslag til date Oslo (resturant forslag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en koselig resturant i Oslo som oppfyller de typiske kritieriene for omgivelser på en første date?

Gjerne lokaler med dempet lys, små/medium bord og mulighet for å sitte litt tett? Maten bør også være god.

Om noen har noen suverene forslag på hva annet man kan gjøre på date i Oslo kom gjerne med det også da jeg trenger litt inspirasjon :blomst:

Skrevet

Egon er bra. De har dempet lys og koselig atmosfære. Uformell.

Men skal du på date med en fisfin dame som ikke liker pizza og biffsnadder så er jeg ikke sikker..

Anonymous poster hash: 561c4...025
Skrevet

Klosteret er veldig romantisk.

Anonymous poster hash: 6b7a3...9f4
Skrevet

Egon er bra. De har dempet lys og koselig atmosfære. Uformell.

Men skal du på date med en fisfin dame som ikke liker pizza og biffsnadder så er jeg ikke sikker..

Vi hadde en lang tråd om å ta med en date på Egon eller Peppes. Styr unna, sier bare jeg. Hadde ikke blitt imponert!

En ting som gjør det lettere er å vite litt hva slags mat vedkommende liker. Jeg elsker sushi og annen asiatisk mat, dermed hadde det optimale for meg vært indisk, dim sum eller noe lignende. 

Ellers tenker jeg en del av disse nye mexikanske stedene som Tijuana, morsom mat, god drinker og ganske uformelt. http://www.osloby.no/sulten/Fem-gode-meksikanske-restauranter-i-Oslo-7822603.html

Andre forslag til ting i Oslo: Quiz, shuffleboard, gå en tur opp til Ekebergparken og kjøpe kaffe der mens man ser på utsikten, film og drink når man har datet litt. Generelt mange muligheter! Følg litt med på Facebook, det er f.eks Elvelangs Akerselva i slutten av september, det er jo romantisk!

Anonymous poster hash: 1eae2...c47

Skrevet

Noen som vet om en koselig resturant i Oslo som oppfyller de typiske kritieriene for omgivelser på en første date?

Gjerne lokaler med dempet lys, små/medium bord og mulighet for å sitte litt tett? Maten bør også være god.

Om noen har noen suverene forslag på hva annet man kan gjøre på date i Oslo kom gjerne med det også da jeg trenger litt inspirasjon :blomst:

Tja. Hvor gamle er dere? Og hva slags 'type' folk er dere?

Anonymous poster hash: 8357e...74a

Skrevet

Tja. Hvor gamle er dere? Og hva slags 'type' folk er dere?

Jeg er i begynnelsen av 20 årene mens hun er 20 år. Har ikke møtt henne eller snakket særlig med henne. Så vet ingenting om hun. Så det kan bli litt spennende synes jeg :P Tenker å ha et makstak på ca 1000,- for kvelden da jeg ikke vil svi for mye på første daten da :)

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20 årene mens hun er 20 år. Har ikke møtt henne eller snakket særlig med henne. Så vet ingenting om hun. Så det kan bli litt spennende synes jeg :P Tenker å ha et makstak på ca 1000,- for kvelden da jeg ikke vil svi for mye på første daten da :)

Hmm. Hvis dere er såpass fremmede for hverandre, tror jeg nok jeg hadde satt budsjettet litt lavere.

Skrevet

Tasty Thai + kino på Ringen (hadde dere kjent hverandre ville jeg valgt sofa, men kanskje ikke på første møte :)), night cap på Barboca, Tea Lounge eller Aku Aku etterpå. Du ser om tonen er der under maten, så kan du ev. droppe drink etter filmen om det ikke var noe særlig, ev. så har dere i det minste filmen å snakke om, om det går litt trått.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20 årene mens hun er 20 år. Har ikke møtt henne eller snakket særlig med henne. Så vet ingenting om hun. Så det kan bli litt spennende synes jeg :PTenker å ha et makstak på ca 1000,- for kvelden da jeg ikke vil svi for mye på første daten da :)

Jøss, det har jeg aldri opplevd at noen date har spandert på meg, og de er gjerne i slutten av 20-årene. Ville satset på noe litt mer uformelt, dere kan jo bare gå for drinker på Aku-Aku første date?

Anonymous poster hash: 1eae2...c47

Skrevet

Kulturhuset på youngstorget :)

Anonymous poster hash: bb078...a1c
Skrevet

jøss. 1000 spenn på første date. Begge i begynnelsen av 20-årene. Altfor mye. Det kan fort bli for mye press. Hvem vet, kanskje hun føler seg forpliktet til å invitere deg hjem til senga når du spanderer så mye.

Skrevet

Aldri middag på første date, bare drinker. Ser at damene her er enige. :)

Skrevet

Hadde gått på en cafe og øl/vin, det blir ikke så dyrt, 500 ca. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...