AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Skal ta MR av ankelen. Hvor mye av meg må inn i selve mr-maskinen? Er litt redd for å må inn i hele:-pAnonymous poster hash: 2fa27...5c9
Millimani Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Neida, det er bare foten og kanskje deler av leggen som skal inn Jeg tok selv MR av kneet for endel år tilbake, og da var jeg bare inni til "litt over kneet", måtte ikke inn med hele meg
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Mange har en egen maskin for bare fot eller bare arm. Du kan og be om å få ligge med nesen utenfor/feil vei i maskinen om du må i den store trommelen. Kan du snakke og tørr å spørre, så finner de løsninger for å få gjort det du skal på bestemulige måte for deg og din situasjon.Anonymous poster hash: eed86...367
skruf Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg tok MR av kneet, da gikk maskina til ca opp på magen min. Overkroppen var heldigvis hele tiden utenfor (lider ikke av klaustrofobi til vanlig, men inni MR-maskinen så får jeg helt spader, og må ha fått beroligende de gangene jeg er helt inni...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå