AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg har hatt noen kjærester men har liksom aldri blitt noe seriøst.Da jeg er personlig kristen har jeg heller ikke latt noen typer lede meg inn i fristelsen.Føler nå att grensen er nådd og har lyst til å ha samleie her og nå.Er storforbruker av diverse grønnsaker som kan lekes med.Mannlig kjønnsorgan i gummi har jeg ikke da det er altfor flaut å kjøpe.Driftene river og sliter i meg og jeg føler jeg snart MÅ legge bibelen på hylla og ta for meg av livets goder.Noen som har opplevd det samme.Mvh Milla Anonymous poster hash: a60df...e36
Trøndermann Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Jeg har hatt noen kjærester men har liksom aldri blitt noe seriøst.Da jeg er personlig kristen har jeg heller ikke latt noen typer lede meg inn i fristelsen.Føler nå att grensen er nådd og har lyst til å ha samleie her og nå.Er storforbruker av diverse grønnsaker som kan lekes med.Mannlig kjønnsorgan i gummi har jeg ikke da det er altfor flaut å kjøpe.Driftene river og sliter i meg og jeg føler jeg snart MÅ legge bibelen på hylla og ta for meg av livets goder.Noen som har opplevd det samme.Mvh Milla Anonymous poster hash: a60df...e36 Føler med deg,Milla. Ikke lett å være såå sexfrustrert....! Jeg har vært singel lenge,og holder på å gå på veggen her....
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Djevelens engel sitter på din venstre skulder. Guds engel på den høyre. Akkurat nå er den som sitter på venstre skulder iferd med å overta deg ts. Led deg ikke inn i fristelse. Vent med samleiet til du har giftet deg. Anonymous poster hash: f5006...289
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Føler med deg,Milla. Ikke lett å være såå sexfrustrert....! Jeg har vært singel lenge,og holder på å gå på veggen her.... Stakkars oss :-( Men du har sikkert følt hvordan det ER og ha samleie......har aldri en gang tatt på et mannlig kjønnsorgan jeg. Anonymous poster hash: a60df...e36
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Djevelens engel sitter på din venstre skulder. Guds engel på den høyre. Akkurat nå er den som sitter på venstre skulder iferd med å overta deg ts. Led deg ikke inn i fristelse. Vent med samleiet til du har giftet deg. Anonymous poster hash: f5006...289 Kan ikke englene bare bli enig i att det er greit å prøve bare en gang da....... Anonymous poster hash: a60df...e36
Trøndermann Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Stakkars oss :-( Men du har sikkert følt hvordan det ER og ha samleie......har aldri en gang tatt på et mannlig kjønnsorgan jeg. Anonymous poster hash: a60df...e36 Ja det har jeg jo,men savnet blir desto større av den grunn...savner nærheten,følelsen av å tilfredsstille sånn...! Er da vel ikke så vanskelig å finne seg en mann..?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Djevelens engel sitter på din venstre skulder. Guds engel på den høyre. Akkurat nå er den som sitter på venstre skulder iferd med å overta deg ts. Led deg ikke inn i fristelse. Vent med samleiet til du har giftet deg. Anonymous poster hash: f5006...289 Anonymous poster hash: 0a828...941
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Ja det har jeg jo,men savnet blir desto større av den grunn...savner nærheten,følelsen av å tilfredsstille sånn...! Er da vel ikke så vanskelig å finne seg en mann..? Vanskelig er det ikke men når jeg sier jeg er personlig kristen og ikke vil ha samleie før jeg i hvert fall er sikker på att det varer stikker dem av..... Anonymous poster hash: a60df...e36
Trøndermann Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Vanskelig er det ikke men når jeg sier jeg er personlig kristen og ikke vil ha samleie før jeg i hvert fall er sikker på att det varer stikker dem av..... Anonymous poster hash: a60df...e36 Hmmm..ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå