Gå til innhold

Hvor gammel BØR man være?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant tråd...

Morsomt at noen vil innføre aldersgrense på å gifte seg. Jeg ser poenget med at man er mer moden, men en aldersgrense er ingen garanti for det, noen er ikke modne før de er 40. Dessuten sier ikke modenhet alene noe om evnen til å jobbe med forholdet.

Jeg synes folk skal få gifte seg når de vil og skille seg hvis de vil det. Ekteskap og skilsmisse involverer ingen andre, dersom det ikke er barn med i bildet. Å få barn ser jeg som en mye større greie enn å gifte seg. En skilsmisse medfører ingen konsekvenser, men det gjør et barn.

Alle har rett til å bestemme over sitt eget liv!

Jeg synes folk skal få gifte seg når de vil og skille seg hvis de vil det. Ekteskap og skilsmisse involverer ingen andre, dersom det ikke er barn med i bildet. Å få barn ser jeg som en mye større greie enn å gifte seg. En skilsmisse medfører ingen konsekvenser, men det gjør et barn.

Alle har rett til å bestemme over sitt eget liv!

Nettopp!!! :enig_animasjon:

Nei og da er jo alt bra.

Jepp! Da er alt meget bra :enig_animasjon:

Jeg ordner opp i mitt liv, og så får andre rydde opp i sitt. Hadde høye skilmissetall fått alvorlige ringvirkninger i hele samfunnet, da hadde det vært noe annet. Men inntil så skjer, så bryr jeg meg egentlig katten om hvor mange ganger andre voksne mennesker gifter og skiller seg.

Gjest Anonymous
Interessant tråd...

Morsomt at noen vil innføre aldersgrense på å gifte seg. Jeg ser poenget med at man er mer moden, men en aldersgrense er ingen garanti for det, noen er ikke modne før de er 40. Dessuten sier ikke modenhet alene noe om evnen til å jobbe med forholdet.

!

Og noen har vært temmelig modne fram til de er 40, men så reverserer det derfra.

Ellers er jeg veldig enig i deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...