Gå til innhold

Umulig å finne svart bukse som ikke er strech :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på cubus, only, vero moda og gina..alle var strech..og endte opp med strech bukse.. Vier de seg ut? Jeg har ikke peiling?

Anonymous poster hash: 3d1a9...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stretchbukser vider seg litt ut ja, men trekker seg sammen igjen etter vask. Prøvde å krympe ei stretchbukse som var for stor i tørketrommelen, det gikk ikke. 

Anonymous poster hash: 61a07...bb2
Skrevet

Stretchbukser vider seg litt ut ja, men trekker seg sammen igjen etter vask. Prøvde å krympe ei stretchbukse som var for stor i tørketrommelen, det gikk ikke.  Anonymous poster hash: 61a07...bb2

Sier du det ja...Hm..

De buksene på gina som jeg prøvde på var L,m,s og jeg endte opp med xs til slutt..

Synes de var for store..men den xs ser ut som bukse til barn, så liten som den er..

Anonymous poster hash: 3d1a9...996

Skrevet

Hvis du er transe. Så kan du jo kjøpe sort herrebukse. Mange av de har ikke stretch. 

Anonymous poster hash: 77bab...2b5
Skrevet

Du må også ikke vaske en stretchbukse over 30 grader. Da ødelegges materialet og den blir "hårete" etter kort stund

Anonymous poster hash: 3882c...636

Skrevet (endret)

Kjøp en størrelse litt mindre enn du bruker til vanlig, så passer den nok bra når den stretcher seg ut. Kommer selvfølgelig an på hvor mye strech er i buksen, men det har fungert for meg hittil.

Endret av ibbbb
Skrevet

Det er vanskelig å kjøpe mindre når man allerede har kjøpt den minste og den føles for stor...

Anonymous poster hash: 6d1d1...425

Skrevet

Har du sjekket carlings?

Anonymous poster hash: 9f2c3...515

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...