Gå til innhold

Noen som bestiller fra strawberrynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en trygg side?

Den ser så.. billig ut! :fnise:

Uoversiktlig og merkelig nettside, men det trenger ikke å ha noe å si da :D

Anonymous poster hash: de443...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt produkter derfra i mange år. Aldri opplevd problemer.

Skrevet

Kjøpt derfra i mange år selv. Helt enig i at siden ser fryktelig billig ut, men ellers virker produktene å være i god stand og ekte. De har blitt en del dyrere med årene, men de har stadig enkelte produkter jeg vanskelig får tak i ellers.

Anonymous poster hash: 923fa...a5d
Skrevet

Jeg sluttet å bestille der etter at jeg bestilte en gave til en venninne som aldri kom frem.

Anonymous poster hash: 1a32a...aa3
Skrevet

jobber i post i butikk å det er MANGE som bestiller fra der :)

Anonymous poster hash: 902d9...253
Skrevet

har bestilt derfra flere ganger. kjapp levering og de tilbakebetaler moms hvis du bestiller over 350 kr grensen :) bare å ta bilde av kvittering og så overfører de den tilbake. :) 

Anonymous poster hash: d5d49...91b
Skrevet

har bestilt derfra flere ganger. kjapp levering og de tilbakebetaler moms hvis du bestiller over 350 kr grensen :) bare å ta bilde av kvittering og så overfører de den tilbake. :)

Anonymous poster hash: d5d49...91b

Har du begynt med det igjen??

Anonymous poster hash: 923fa...a5d

Skrevet

har bestilt derfra flere ganger. kjapp levering og de tilbakebetaler moms hvis du bestiller over 350 kr grensen :) bare å ta bilde av kvittering og så overfører de den tilbake. :)  Anonymous poster hash: d5d49...91b

De har da sluttet med momsrefundering? Var inne på siden deres rett før jeg dro på ferie og så den setningen senest da.

Skrevet

De refunderer ikke moms lenger, nei. 

Har bestilt derfra i 8(!) år, og alltid fått varene. Kan noen ganger ta opptil 3 uker, men det kommer frem.

Anonymous poster hash: ec7e0...162
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Men sidene gir ikke et godt inntrykk...

Anonymous poster hash: ca00c...9b3

Skrevet

Ja! helt jeg fant ut at alt kommer fra kina! Også de produktene som ikke blir laget i kina(altså fake) da sluttet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...