Auri Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Vi våknet idag av at det drypper vann fra taket på soverommet... Hva slags fagperson tar jeg kontakt med for å finne ut av hva det kommer av? Vi bor øverst i en gammel bygård, og mannen min er BRL-leder. Jeg er trøtt og har angst oppetter ørene og hjernen min funker ikke akkurat nå, så om jeg virker dum fordi dette er noe alle burde er det derfor. Vil tro det er pga regnet, har regnet mye her i natt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Taktekker fort som fy!Anonymous poster hash: 94e32...99d
Gjest lipgloss Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 taktekker,jo raskere jo bedre så skadene ikke blir for store,dette koster penger
Auri Skrevet 2. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2015 Det har heldigvis sluttet nå, det rant ikke inn mye, bare dryppet i en times tid. Vi har kontaktet de som har vaktmestertjenester for bygget (skulle tenkt på det idag til morran, men hjernen var i panikkmodus ), så de sender noen neste uke for å finne ut av det.
Gjest Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Det har heldigvis sluttet nå, det rant ikke inn mye, bare dryppet i en times tid. Vi har kontaktet de som har vaktmestertjenester for bygget (skulle tenkt på det idag til morran, men hjernen var i panikkmodus ), så de sender noen neste uke for å finne ut av det. Neste uke? Hvis det drypper inn til dere mistenker jeg at hele taket lekker og må byttes, mye skade og råte skjer over en helg!
Auri Skrevet 2. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2015 Det har sluttet og dryppe nå. Og det var det tidligste de fikk tak i noen.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Det har sluttet og dryppe nå. Og det var det tidligste de fikk tak i noen. Selv om det har sluttet å dryppe, så betyr det ikke at det er tørt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå