AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Spørsmål som egentlig er rettet til gutta,men damer er også velkomne:) Kom over en artikkel der gunhild stordalen hadde sagt åpent at hun og hennes mann måtte plotte inn sex i kalenderen sin. Å det skjønner man jo - travle som de er. Først tenkte jeg at det hørtes ganske kjedelig og traurig ut..men så kom jeg på at jeg og kjæresten faktisk ikke har hatt sex på over en måned....av forskjellige grunner,bla at vi jobber turnus begge to. Men når vi er hjemme samtidig er det som regel mye annet som foregår. Venner, familie,møter osv. For min del er det sjeldent at jeg ser muligheten for en kjapp en. Hodet er ikke på rett plass,og jeg får ikke til å slappe av godt nok til å bli kåt. Så da lurer jeg på om den kalender-ideen ikke er så domt? Ikke spontant og spennende,men vi trenger jo alle regelmessig kos? Jeg har ikke introdusert tanken for mannen enda,er litt usikker på om jeg er helt på jordet. Han er den typen som mener at om ikke ting går av seg selv,hvorfor tvinge det framover. Men siden dette går i hans favør også,så er det kanskje god idé. Hva mener folk om en slik ordning? Er den kanskje mer vanlig enn hva jeg har fått med meg? Å hva SYNS dere om den? På forhånd takk!Anonymous poster hash: 85b40...63e
Cinder Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ff og vi må selvfølgelig planlegge sex. For meg er dette en av de store fordelene med å ikke ha en kjæreste. Nå blir sex noe jeg går å gleder meg til, planlegger litt inni hodet mitt og jeg sørger for at jeg er uthvilt og klar for action Da jeg var gift var det mye kjapp pliktsex før vi sovna og for meg ødela der veldig mye av gleden med sex
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Det går jo an å avtale uten å faktisk sette det inn i en kalender? "Vi er hjemme dag blabla, da vil jeg at du/jeg skal *putt inn noe skittent*", og så tar du initiativ til det.Anonymous poster hash: 7b43a...e62
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg også tenkte slik en stund; "Tenk å måtte planlegge sex, hvor kjedelig er ikke sexlivet da?". Men så kjøpte vi et gammelt hus som trengte mer enn bare beboere, for å si det sånn. Samboer har også mange prosjekter, som krever tid og hard innsats. Og så skal vi jo jobbe, være litt sosiale med venner og familie ... Gudene vet hvordan dette vil gå når vi en gang får barn! Så nå tenker jeg at egentlig handler det jo ikke om noe annet enn å rett og slett ta seg tid, slik som med så mye annet. Enten for å unngå at det blir nedprioritert til fordel for alt annet, eller for å komme seg ut av en periode hvor sex har blitt, nettopp, nedprioritert. Samboer tenker også litt slik; den beste sexen er jo den spontane. På den annen side; hvis jeg skulle droppet å planlegge blowjobene han får, rett og slett fordi det er planlagt og ikke spontant, så tror jeg han hadde blitt ganske snurt En av to eller tre ganger har jeg planlagt å gjøre det, alt fra noen timer til dagen i forkant. Ofte får han blowjob et par-tre ganger den uka jeg har mensen. Sist glemte jeg det rett og slett, og da jeg konstaterte at mensen var ferdig, ble han sur. "Og så da?! Jeg har ikke hatt mensen i det hele tatt den siste drøye uka, og se hvor mye jeg fikk ut av det!" (Ja, min egen feil som har skjemt ham bort, jeg vet det. Men han kan jo tenke litt selv også. Vi begge har herpes i tillegg. Jeg suger ham når jeg har utbrudd og ikke han. Når han har utbrudd og ikke jeg, må jeg eventuelt ordne meg selv frem til utbruddet er over.) Anonymous poster hash: 72d7c...d74
frk91 Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Så lenge det handler om at det bare er den travle hverdagen som setter en stopper for sexen, så synes jeg det høres spennende ut. Men om man setter av dager i mnd der man MÅ ha sex for "å slippe" å tenke på at man skal gjøre det de resterende dagene, så blir det feil. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Takk for svar! Vurderer nå å foreslå dette for mannen. Det skal jo ikke planlegges fordi vi føler at vi MÅ,men det skal være rom for at vi skal kunne si "imorgen kommer jeg hjem litt tidlig,og da kan vi kanskje slå av mobilene,pcn,tven osv,å heller kose oss litt istede?". Vi har vært sammen så lenge at vi kanskje har gått litt i stå når det gjelder å ta vare på romantikken. det er så lett å slenge seg på sofaen med ipadn når man kommen hjem fra jobb,istedenfor å legge seg i armkroken til kjæresten -ts-Anonymous poster hash: 85b40...63e
Sunnfjording Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 gammel tråd men. for min del hadde planlagt sex f.eks hver lørdag 21.30 vært en enorm forbedring og en investering i parforholdet. det året vi prøvde på nr 2 og dermed hadde regelmessig sex var kanskje det beste vi har hatt, og det var jo heller ikke så forbanna spontant at det gjorde noe. skriver under på at i perioder der sexlivet funker så føles det ikke som all verden, mens i dårlige perioder blir det helt dominerende.
Uredd Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Jeg vet ikke om kalenderen hadde vært det helt store... Klokka derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå