AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei! Fikk konstatert BO(tom fostersekk) på ultralyd 8+3. Altså har utviklingen stoppa i uke 4-ish. Tok medisinsk abort, og har nå, etter ca 10 dager slutta å blø. På sykehuset sa de jeg måtte vente en vanlig menstruasjon før jeg prøvde å bli gravid igjen. Noen som vet hvorfor? Hadde jeg mistet i SA uke 10-11 kunne jeg skjønt hvorfor man burde vente, mtp at livmoren skal "komme seg". Utviklingen i min livmor var jo tilsvarende en kjemisk nesten, er det så farlig å vente da?? Lenge og vente, men kjipt å bli gravid og miste igjen fordi jeg ikke klarte å vente på én mens... Andre med erfaringer de vil dele? Anonymous poster hash: 37c2e...306
Gjest BeKind Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hei! Så trist at du mistet Fikk MA konstantert i starten av juli og venter nå på min første mens, men her har det tatt fryktelig lang tid pågrunn av at cytotec ikke fungerte da. Men vi venter i alle fall en mens fordi legene anbefalte det da vi burde være helt sikre på at alle restene var ute. Men har hørt om flere som ikke venter og hvor alt går bra Tror også legene mener man bør vente fordi det da er enklere å regne termin, og fordi det er psykisk vondt å miste også. Jeg er ingen lege, men jeg hadde nok ikke ventet om min MA fikset seg litt kjappere. Har hatt småblødninger fra første cytoteckur i juli, helt til nå etter utskrapning for tre uker siden. Småblødninger var visst tegn på rester, så i mitt hode ville alt virket greit etter blødninge stoppet. Uansett, lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Takk for svar! Jeg er så usikker, spottblør fortsatt så vidt det er, trodde jeg var ferdig. Skader jo ikke å vente en mens heller! Håper den sitter for dere neste gang kjipt når kroppen tøyser det sånn til! Anonymous poster hash: 37c2e...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå