AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Håper noen kan svare meg på ett enkelt spørsmål. Men svar meg uten å fortelle meg om hvor uansvarlig jeg er fordi katten vår fikk unger. Katten vår fikk unger slutten av april. Vi har gitt bort 2 stk til trygge hjem. Har også sterilisert mor. Men hvorfor har hun blitt så sur på ungen sin som vi har beholdt? Hun freser jo som en gal når hun ser han. Er dette vanlig? Har aldri hatt katt med unger så dette er nyttAnonymous poster hash: c11bf...4c2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Håper noen kan svare meg på ett enkelt spørsmål. Men svar meg uten å fortelle meg om hvor uansvarlig jeg er fordi katten vår fikk unger. Katten vår fikk unger slutten av april. Vi har gitt bort 2 stk til trygge hjem. Har også sterilisert mor. Men hvorfor har hun blitt så sur på ungen sin som vi har beholdt? Hun freser jo som en gal når hun ser han. Er dette vanlig? Har aldri hatt katt med unger så dette er nyttAnonymous poster hash: c11bf...4c2 bare vent til kattungen mjauer fordi den er redd eller noe. da er mor der med en gang hun lærer den å bli selvstendig. når de faktisk får være sammen i lengre tid så vil også kattemor lære kattungen sånt. kan også være at hun skyver han fra seg fordi hun "gjør seg klar til et nytt kull" noe som ikke vil skje da på grunn av sterilisering Anonymous poster hash: d3e6d...70c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 å by the way, det går over Anonymous poster hash: d3e6d...70c
Tvist Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Det er normalt, på denne tiden skal hun jage bort ungen sin, så den finner et nytt sted for sitt revir. Det er viktig at hun gjør det (for viltlevende katter), så de ikke parrer seg med ungene sine. Det kan kanskje hjelpe å kastrere ungen. om det ikke er gjort.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Det er normalt, på denne tiden skal hun jage bort ungen sin, så den finner et nytt sted for sitt revir. Det er viktig at hun gjør det (for viltlevende katter), så de ikke parrer seg med ungene sine. Det kan kanskje hjelpe å kastrere ungen. om det ikke er gjort.vi skal kastrere ungen. Men dyrlegen mente han burde bli 6 mnd. Og det er han snartAnonymous poster hash: c11bf...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå