Gå til innhold

Hvordan finne gutter som ikke bare er ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år som igrunn har veldig lyst på kjæreste. Problemet er at gutter/menn som er aktuelle for meg er i høyskolealder 20-25, og det virker ikke som om noen av disse er gira på noe annet enn sex. Jeg har hatt kjæreste/samboer i to år tidligere.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen som har tips?

Anonymous poster hash: 0865a...44d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en 18 år gammel jente som allerede ser etter en etablering. Det er ganske umodent. Hvorfor det? Hvorfor er det bare såpass mye eldre gutter som er aktuelle for deg?

Anonymous poster hash: 8293b...9cb
Skrevet

Du er en 18 år gammel jente som allerede ser etter en etablering. Det er ganske umodent. Hvorfor det? Hvorfor er det bare såpass mye eldre gutter som er aktuelle for deg?

Ser ikke nødvendigvis etter etablering, og jeg er langt fra umoden:) jeg har bare lyst på kjæreste og trives best i forhold!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du burde skifte beite?

Prøve en annen metode for å finne en kjæreste?

Skrevet

De mennene som er ute etter noe annet ville du uansett ikke vært interessert i.

Anonymous poster hash: fdfbb...906
Skrevet (endret)

Umodent å ville etablere seg? Hva faen?  :skratte: 

Endret av Sofia123
  • Liker 9
Skrevet

Få i din alder som er ute etter kjæreste men det finnes noen! Hva med å prøve på tinder, nettdating eller kjærestegrupper? Da kan du avklare med den du skal treffe på forhånd at dere begge kun skal være interessert som kjærester og ikke som sexpartnere. Høres ut som at du leter litt på "feil beite" nå ja.

Anonymous poster hash: 5bb6e...ff4
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er da mange gutter i din alder som er ute etter kjæreste! 

8 av de 12 jeg var i militæret med hadde kjæreste, 4 av de 5 guttene jeg er i studiegruppe med har det og. 

Endret av Personenmeg
Skrevet

I kirken :)

Anonymous poster hash: 5bb6e...ff4
Skrevet

Selv er jeg 24 går på skole og ser etter fast forhold så er ikke akkurat alle som er ute etter sex. Eneste problemet mitt er at jeg ikke er aktraktiv, men jeg vil si at det er helt tilfeldig hvor du kan finne gutter som vil ha forhold vil jeg si.

Skrevet

Ser etter akkurat det samme, men må si at det er faen ikke mange som ser etter andre ting enn sex!

mvh gutt 19.

Anonymous poster hash: 43245...452

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år som igrunn har veldig lyst på kjæreste. Problemet er at gutter/menn som er aktuelle for meg er i høyskolealder 20-25, og det virker ikke som om noen av disse er gira på noe annet enn sex. Jeg har hatt kjæreste/samboer i to år tidligere.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen som har tips?

Vel, hvis du er 18 år og allerede har vært samboer i to år, så vil jeg anbefale deg å være singel i noen år, for hvem er du da, sånn utenom parforhold? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...