Gjest earlgrey Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg har månedskort i sone 1 (student). Finner ikke ut hvordan jeg skal komme meg til Lillestrøm haha bruker man flytoget? NSB? Buss? Koster vel mindre når man har ruterkort i sone 1?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Jeg har månedskort i sone 1 (student). Finner ikke ut hvordan jeg skal komme meg til Lillestrøm haha bruker man flytoget? NSB? Buss? Koster vel mindre når man har ruterkort i sone 1? Regner med du er ny i byen? Ruter.no kan brukes, men personlig synes jeg Google maps er bedre. Er kollektivalternativ der. Til Lillestrøm går toget raskest. Billett får du ved å utvide månedskort på mobil i appen eller på stasjonen i automaten.Anonymous poster hash: c1a1c...5f0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 https://ruter.no/ Anonymous poster hash: 4d9f2...f0d
Gjest earlgrey Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Regner med du er ny i byen? Ruter.no kan brukes, men personlig synes jeg Google maps er bedre. Er kollektivalternativ der. Til Lillestrøm går toget raskest. Billett får du ved å utvide månedskort på mobil i appen eller på stasjonen i automaten.Anonymous poster hash: c1a1c...5f0 Haha, ny i byen ja går toget fra sentralstasjonen da regner jeg med? takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Haha, ny i byen ja går toget fra sentralstasjonen da regner jeg med? takk for svar! Ja, og Nationaltheatret Pass på å ta et av de som går rett til Lillestrøm. Noen lokaltog tar deg på litt i overkant lang sightseeing Lillestrøm er i sone 2, så det koster 20 kroner ekstra.Anonymous poster hash: c1a1c...5f0
Gjest earlgrey Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Ja, og Nationaltheatret Pass på å ta et av de som går rett til Lillestrøm. Noen lokaltog tar deg på litt i overkant lang sightseeing Lillestrøm er i sone 2, så det koster 20 kroner ekstra.Anonymous poster hash: c1a1c...5f0 Perfekt, bor rett ved Nationaltheatret takktakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå