Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hvor man får kjøpt gode bobby pins? 

De jeg har prøvd er helt håpløse og blir "slappe" med en gang. Men de er jo også fra H&M osv. Jeg trenger noen som helst er litt lengre enn de vanlige og som er skikkelig stramme. 

Tips? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse sitter veldig godt.

Anonymous poster hash: 30419...078
Skrevet

Jeg kjøpte noen på boots for et par mnd siden. Veldig fornøyd med dem, og brunfargen passer perfekt til håret mitt! Matte er de også, ikke blanke og skinnende.

Skrevet

Jeg kjøpte noen på boots for et par mnd siden. Veldig fornøyd med dem, og brunfargen passer perfekt til håret mitt! Matte er de også, ikke blanke og skinnende.

Så de har matte hårnåler på Boots?! Jeg har lett etter dem "overalt" her i Norge uten å finne dem, så da får jeg ta meg en tur dit. De matte hårnålene sitter jo mye bedre enn de glatte. 

Anonymous poster hash: 5151f...0e5

Skrevet

Så de har matte hårnåler på Boots?! Jeg har lett etter dem "overalt" her i Norge uten å finne dem, så da får jeg ta meg en tur dit. De matte hårnålene sitter jo mye bedre enn de glatte.

Anonymous poster hash: 5151f...0e5

Jada, fant dem i sommer! Er superfornøyd med dem ja :)

Skrevet

Et tips jeg lærte for en stund siden: de fleste setter hårnålene feil vei. Den ruglete delen skal ligge inn mot hodebunnen, mens den glatte siden da blir den som synes. Ruglene fester seg bedre til håret og hårnålen sitter bedre ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...