AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei. Jeg er en jente på 15 år som er veldig glad i å trene, men trener ikke på studio. Synest det funker fint for meg å ta styrketreninga hjemme. Jeg trener en del lår og rumpe, tar mye squats. Lurer på om noen har tips til alternative "vekter" jeg kan bruke for å få tyngde på rumpe og beina? Og noen tips for effektiv rumpetrening og ellers bodybuilding? Takk for svar!Anonymous poster hash: c21a3...394
TotallyWannabe Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Lurer på akkurat det samme! Bra skrevet
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Hold noe tungt i hendene foran brystet.
Snurri Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Hei! Hva du vil trene rumpa, er dette gode øvelser i tillegg til squats: Glute bridge American deadlifts Donkey kicks Step ups ...og masse mer som går rett på rumpa. Anbefaler deg å søke litt på nett, masse nyttige videoer og artikler med tips til både ben/rumpe og ellers på kroppen. Dersom du ønsker litt vekt, hva med å fylle en ryggsekk med noe tungt, feks murstein eller store flasker med vann? Hvis du har små i familien kan de også fint sitte på ryggen din mens du tar squats o.l.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Ser mange som tar kroppsvekt squats ofte bare gjør øvelsen halvveis og sliter med å utføre den helt riktig. Er det der problemet ligger? Klarer du å gå helt ass to grass ? Det kan jo være første trinn. Om du klarer det, så kan du begynne å prøve å rette armene så høyt opp som du bare kan mens du er i bunn posisjon. Desto høyere armene går desto mer vertikalt må overkroppen din stå, og mer belastning på lår og rumpe. Og tro meg, mange sliter med ordentlige knebøy. Jeg har bøyd 180 kg med full dybde og selv jeg syns det er vanskelig å gjøre knebøy med armene over hodet Anonymous poster hash: 60d54...ace
Gjest Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Du kan også prøve deg på ettbeins knebøy (pistol squats). 1
Mng Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Hold vekter i hendene under lunges feks. Ellers er ankelvekter også bra å bruke, slike som du bare fester på anklene. Gjør donkey kicks med disse enten stående eller på alle fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå