Gå til innhold

Betyr dette at jeg er gravid..?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå bare for gøy.. 4-5 dager før IKM. Ble tydelige pluss på to stk CB på rad.. (måtte prøve en til da den andre ble "positiv" så fort så trodde kanskje det var noe galt med den første) -Betyr dette at jeg er gravid?! Eller kan det være en feil siden jeg ikke venter mensen enda? Håper noen har erfaring med disse testene og kan svare!

Anonymous poster hash: abf7b...0ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 barn og det har stemt alle 4 gangene 😉 Høres gravid ut

Anonymous poster hash: 7d1d8...eed

Skrevet

Ja, men, det kan vel være kjemisk graviditet? Det må vel strengt tatt ikke bety at det faktisk er en ordentlig graviditet?

Skrevet

Ja, men, det kan vel være kjemisk graviditet? Det må vel strengt tatt ikke bety at det faktisk er en ordentlig graviditet?

Det kan være kjemisk, ja.

Skrevet

En positiv test på IKM kan ikke garantere at det ikke er kjemisk heller. Kommer ikke mensen snart, så er du gravid.

Skrevet

Hei alle sammen, er veldig ny her. Men nå har jeg lagd mine egne teorier i hode og kjenner jeg begynner å bli gal.

Hadde EL begynnelsen av august siste dag var vel 4 eller 5 august. Hadde ubeskyttet sex da.

Forventet mensen en plass mellom 15 og 20 august noe som ikke skjedde.

I dag er det 6 sept, ingen mens og tok test hos legen 4 sept og den var negativ.

Har utrolig mye utflod noe jeg aldri har opplevd.

Veldig opp og ned i humøret, oppblåst mage, mye luft og eier ikke matlyst pga rar smak og vond lukt.

Kan jeg være gravid ? Og når kan jeg teste meg igjen?

Beklager hvis dette ble rotete. Skriver fort fordi jeg kjenner dette stresser meg veldig..

På forhånd takk for all svar.

Skrevet

Hei alle sammen, er veldig ny her. Men nå har jeg lagd mine egne teorier i hode og kjenner jeg begynner å bli gal.

Hadde EL begynnelsen av august siste dag var vel 4 eller 5 august. Hadde ubeskyttet sex da.

Forventet mensen en plass mellom 15 og 20 august noe som ikke skjedde.

I dag er det 6 sept, ingen mens og tok test hos legen 4 sept og den var negativ.

Har utrolig mye utflod noe jeg aldri har opplevd.

Veldig opp og ned i humøret, oppblåst mage, mye luft og eier ikke matlyst pga rar smak og vond lukt.

Kan jeg være gravid ? Og når kan jeg teste meg igjen?

Beklager hvis dette ble rotete. Skriver fort fordi jeg kjenner dette stresser meg veldig..

På forhånd takk for all svar.

Du skal teste deg to uker etter sexen du tenker du ble gravid av.

Anonymous poster hash: fb411...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...