AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Delt bosted, 50/50, avtale på at vi lar barnet ha mors adresse i Folkeregisteret, neste år min, neste år mors...osv. Barnet er 5 år og mor nekter plutselig å signere adressen over til meg. Ordningen vår er som den er uansett: barnet bor en uke hos hver og vi bor 5 min.gangavstand unna hverandre. Vi samarbeider bra om barnet. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 5e10b...6bc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Det kaller jeg ikke godt samarbeid.Anonymous poster hash: d51bf...3c9
Pinkee Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Eneste du kan gjøre, er å gå til rettssak faktisk. 1
Gjest Captain Hook Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 (endret) Herregud for ei mor. Hva slags kjerring er det du har rotet deg opp i? Gå til rettssak. Endret 1. september 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Samarbeide bedre. Dvs, moren må samarbeide bedre. Kom dere til familivernkontoret og bli enig om denne skolen en gang for alle. Må dere trekke lodd, får dere gjøre det. Hva er den opprinnelige begrunnelsen for denne adresseendringen annenhvert år? Er det noe i det som støtter din sak? Og er dine argumenter for adresse hos deg og "din skole" sterke og gide nok til at du vil kjøre denne saken til the bitter end? Eller ønsker du bare ikke at mor skal vinne og komme unna med det? Virker uansett som dårlig samarbeid. Anonymous poster hash: 4fd06...52c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Vi har godt samarbeid. Vi bor i samme nabolag, nær gangavstand. For de som ikke er inne i det: Det har ingen betydning for mors eller fars rettigheter på hvilken adresse barnet er folkeregistrert når man har avtalt ordningen "delt bosted" (og 50/50). Barnet vil jo ikke merke noen forskjell og ikke vi heller... Grunnen til at vi har avtalt folkeregistrert adresse hos hver og en av oss årlig er rent symbolsk: vi ønsker "likhet" på alle plan. Men nå vil hun ikke signere barnet tilbake til mon folkeregistrerte adresse. Hun gjorde det i 2014! Anonymous poster hash: 5e10b...6bc
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Vi har godt samarbeid. Vi bor i samme nabolag, nær gangavstand. For de som ikke er inne i det: Det har ingen betydning for mors eller fars rettigheter på hvilken adresse barnet er folkeregistrert når man har avtalt ordningen "delt bosted" (og 50/50). Barnet vil jo ikke merke noen forskjell og ikke vi heller... Grunnen til at vi har avtalt folkeregistrert adresse hos hver og en av oss årlig er rent symbolsk: vi ønsker "likhet" på alle plan. Men nå vil hun ikke signere barnet tilbake til mon folkeregistrerte adresse. Hun gjorde det i 2014! Anonymous poster hash: 5e10b...6bc Velg dine kamper.. Hvor viktig er egentlig dette? Høres unødvendig ut å skifte adresse for barnet annenhvert år når dere bor så nær hverandre. Symbolsk eller ei. Dere ser jo ut til å være likestilte foreldre uansett Anonymous poster hash: 44c40...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Velg dine kamper.. Hvor viktig er egentlig dette? Høres unødvendig ut å skifte adresse for barnet annenhvert år når dere bor så nær hverandre. Symbolsk eller ei. Dere ser jo ut til å være likestilte foreldre uansett Anonymous poster hash: 44c40...4a5 Har en "Delt Bosted" så er foreldrene 100% juridisk likestilte på absolutt alt som har med barnet å gjøre. Adressen spiller ingen rolle.Anonymous poster hash: 5e10b...6bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå