Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man kan se en film sånn ca 30 ganger siden man fikk den i begynnelsen av sommerferien, og enda ikke er lei, kan man da si med sikkerhet det er en favorittfilm? Aaaaaaaaahaaha blir jo faen meg aldri lei spidey! Han vet det ikke enda men jeg har planer om å gifte oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send fanmail til han da, og si at du og han skal gifte dere og være sammen i all evighet for alltid og alltid.

Da kommer han sikkert på besøk :sjarmor:

Skrevet
Om man kan se en film sånn ca 30 ganger siden man fikk den i begynnelsen av sommerferien' date=' og enda ikke er lei, kan man da si med sikkerhet det er en favorittfilm?[/quote']

JA! :wink:

Skrevet
Han vet det ikke enda men jeg har planer om å gifte oss.
Yeah right. :roll:

*løper som pokker for å komme først*

Du kan få Harry, du. :sjarmor:

Skrevet

Usj harry er stygg :( Alle synes han er penest! Men hei du kan få spider-man også kan jeg ta peter parker, hva? *lure* :P

Skrevet
Send fanmail til han da, og si at du og han skal gifte dere og være sammen i all evighet for alltid og alltid.

Da kommer han sikkert på besøk :sjarmor:

Ok det skal jeg gjøre. Så må jeg få skjæresten min til å gå med på dette her da. No problemo :P

Skrevet

HVA?! Elsker du to personer Spidey? :o Hvordan skal dette ende?

Skrevet

Han blir sikkert kjempeglad når han får vite at han ikke trenger å bekymre seg for å skaffe seg kone og ordne bryllup og sånn, du har jo allerede planlagt det du :wink:

Skrevet

Nei jeg elsker spider-man jeg er bare glad i typen min ser du vel :)

Mylian: jepp ikke sant! Nå! Hvor finner jeg slike spidermans? På ebay? ;D

Skrevet

Eller kan du prøve på qxl. eller finn.no! du vet aldri hvor de skjuler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...