Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler virkelig at jeg ikke strekker til når det gjelder sexbiten. Vi har ett felles og to barn fra tidligere som er her annenhver uke. Ukene vi har de største barna går i ett og jeg legger meg ofte før mannen og barna (22.00-22.30).

Da er jo løpet kjørt den uka.

De andre ukene er samboer mye på jobb og kommer ofte hjem sent(etter at jeg har lagt meg). I helgene går det i ett på dagtid. Men på lørdags kveld og søndags kveld har vi muligheten. Dette er ikke nok for mannen, og jeg skjønner det. Det er bare det at han blir så sur og lager dårlig stemning ut av det.

Hvor mye har andre foreldre sex, lurer jeg på??

Anonymous poster hash: 0357c...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sex en gang i uka i snitt. Har to barn som er to og fire år, begge jobber 100 %. Problemer her er at jeg ikke tenner på mannen min lenger, likevel så elsker jeg ham nok til å fake at jeg er kåt en gang i uka.

Anonymous poster hash: 5d5be...fba

Skrevet

Et par ganger i uka. Skulle gjerne hatt mer, men kan ikke tvinge han;)

Anonymous poster hash: 8419d...661

Skrevet

Stort sett hver dag:) Han har ett barn og vi venter liten snart.

Anonymous poster hash: 92629...a38

Skrevet

Prøver å få til en gang i uka.

Anonymous poster hash: 41735...8f3

Skrevet

Vi har sex en gang i uka i snitt. Har to barn som er to og fire år, begge jobber 100 %. Problemer her er at jeg ikke tenner på mannen min lenger, likevel så elsker jeg ham nok til å fake at jeg er kåt en gang i uka.

Anonymous poster hash: 5d5be...fba

Kan jeg spørre hvorfor du ikke tenner på han mer ? Tror jeg føler det samme

Anonymous poster hash: db2bf...8a3

Skrevet

Litt for sjeldent her, kanskje annenhver uke. To små barn, gård, begge jobber mye og vi prioriterer ofte jobb når barna sover. Sliter også litt med tenninga, tenker bare på alt annet jeg skulle ha gjort... Og så tenner jeg alltid mest i starten av forholdet, mindre etterhvert. Men har tenkt å holde på mannen altså.

Anonymous poster hash: 3ffdf...8c5

Skrevet

Litt for sjeldent her, kanskje annenhver uke. To små barn, gård, begge jobber mye og vi prioriterer ofte jobb når barna sover. Sliter også litt med tenninga, tenker bare på alt annet jeg skulle ha gjort... Og så tenner jeg alltid mest i starten av forholdet, mindre etterhvert. Men har tenkt å holde på mannen altså.Anonymous poster hash:

3ffdf...8c5

Hvor ofte vil han ha sex da?

Anonymous poster hash: 86410...627

Skrevet

Vi har sex alt for sjeldent. Max 1 gang i uka, men kan gå flere uker mellom hver gang. Jeg ville hatt sex hver dag, men mannen min tenner vistnok ikke på meg mer :(

Anonymous poster hash: 3adf9...81d

Skrevet

Vi hadde det veldig sjelden tidligere, og noe av det er nok at jeg som andre sliter litt med tenninga. Lett å fokusere på alt det man heller skulle fått gjort evt. søvnen man skulle hatt.

Men jeg elsker jo mannen min og har ingen planer om å dra. Derfor har vi nå startet med at vi skal ha sex minst hver 2 dag. Jeg har lagt krav om at vi i ukedagene skal ha "kjappiser" og så kan vi heller bruke lang tid i helgene.

Det høres ikke særlig romantisk ut akkurat, og det er det heller ikke - i begynnelsen. Men istedet for å fortsette med at det blir mer og mer sjeldent, noe som for meg førte til at jeg følte vi glei litt vekk fra hverandre, har vi nå klart å snu den trenden til at jeg begynner å få enda sterkere følelser til mannen min, og den fysiske tilknytningen vi hadde før vesla kom (hun er 2 nå) er på vei tilbake. Og istedetfor at jeg fint kunne gå et par uker uten sex før, blir jeg skuffet nå hvis noe skjer slik at det blir 3 dager i mellom..

TS: Hvis mannen din vil ha mer sex, må han jo faktisk legge til rette for det selv. Han kan komme tidligere hjem noen dager den ene uken, og legge seg sammen med deg kl.22 (evt. noe tidligere) den andre uken. Det er ikke fryktelig romantisk å planlegge sex, men i en hektisk hverdag kan det være lurt i begynnelsen tror jeg.

• Liker 7
Skrevet

Befriende å lese denne tråden her, for her på KG har det til tider virket som om sex flere ganger pr dag er normalen. Har selv barn i slutten av tenårene, og det blir stort sett ikke mer enn ca 1 - 2 ganger pr uke, og det er helt ok. Merker at jeg har mer lyst rett etter mensen, og ikke så lyst etter eggløsning. Flere som har det slik, er det normalt?

Anonymous poster hash: 667b5...6fd
Skrevet

Overraskende mange her som har pliktsex, kanskje det er løsningen ja, bedre enn ingenting.

Anonymous poster hash: fc1f3...6c5

Skrevet

Overraskende mange her som har pliktsex, kanskje det er løsningen ja, bedre enn ingenting.

Jeg har ikke pliktsex akkurat, men hvis jeg skal vente til jeg har skikkelig lyst må jeg vente lenge. Det er så mye annet som frister mer, først og fremst søvn. 

Så vi starter ofte med sex uten at jeg er spesielt tent, så kommer det seg etter hvert som vi holder på. Har sex 1-2 ganger i uka, en sjelden gang 3 eller 0.

Anonymous poster hash: 92891...613

• Liker 5
Skrevet

Er det noe som hjelper på da? Barnevakt? Ferie? God middag?

Skrevet

Vi hadde det veldig sjelden tidligere, og noe av det er nok at jeg som andre sliter litt med tenninga. Lett å fokusere på alt det man heller skulle fått gjort evt. søvnen man skulle hatt.

Men jeg elsker jo mannen min og har ingen planer om å dra. Derfor har vi nå startet med at vi skal ha sex minst hver 2 dag. Jeg har lagt krav om at vi i ukedagene skal ha "kjappiser" og så kan vi heller bruke lang tid i helgene.

Det høres ikke særlig romantisk ut akkurat, og det er det heller ikke - i begynnelsen. Men istedet for å fortsette med at det blir mer og mer sjeldent, noe som for meg førte til at jeg følte vi glei litt vekk fra hverandre, har vi nå klart å snu den trenden til at jeg begynner å få enda sterkere følelser til mannen min, og den fysiske tilknytningen vi hadde før vesla kom (hun er 2 nå) er på vei tilbake. Og istedetfor at jeg fint kunne gå et par uker uten sex før, blir jeg skuffet nå hvis noe skjer slik at det blir 3 dager i mellom..

TS: Hvis mannen din vil ha mer sex, må han jo faktisk legge til rette for det selv. Han kan komme tidligere hjem noen dager den ene uken, og legge seg sammen med deg kl.22 (evt. noe tidligere) den andre uken. Det er ikke fryktelig romantisk å planlegge sex, men i en hektisk hverdag kan det være lurt i begynnelsen tror jeg.

For oss fungerer det også veldig godt "å tvinge seg til sex" oftere, for da kommer lysten tilbake. Så i perioder hvor det har dabbet sikkelig av, må vi ta oss sammen å gjøre det ofte, for da får vi begge mer lyst på sex igjen. Det krever litt jobb som med alt annet. 

• Liker 1
Skrevet

5-6 ganger i uka. Har tre barn

Anonymous poster hash: 11ac6...ed4

Skrevet

4-5 ganger i uka. gjerne flere ganger på en kveld. har to barn på 3 og 4 år. 

Anonymous poster hash: caa96...337
Skrevet

Gjennomsnittlig 3-4 ganger i uken, og det er fordi mannen min har enorm sexlyst. Han kunne sikkert hatt seg flere ganger daglig. Jeg synes sex er digg når vi først kommer i gang, men er sjelden jeg sitter og tenker at "wow, nå er jeg kåt, nå MÅ jeg bare ha sex!" Det blir liksom litt ork å komme i gang, nettopp fordi vi har hektiske dager og to barn på 6 og 10 år som skal følges opp. Når de legger seg er det herlig å kunne slappe av selv og se på TV, surfe på nett osv. Og når vi skal legge oss for natten er jeg så trøtt at jeg helst vil sove med en gang.

Nå pleier vi å hoppe til køys når ungene har sovnet. Da kan vi slappe av og prate og se på TV etterpå, frem til vi skal legge oss. Det er jo ikke akkurat romantisk når man må planlegge sex på den måten, men med barn i huset er det ikke akkurat fritt fram for de store sprellene og spontaniteten. Mannen her blir skikkelig irritabel hvis han ikke får nok sex, så det er bare å hoppe til køys.  :fnise:  

Anonymous poster hash: 33d7f...f15
Skrevet

Overraskende mange her som har pliktsex, kanskje det er løsningen ja, bedre enn ingenting.Anonymous poster hash: fc1f3...6c5

Sexlysten min gikk til ca null på ett år med omtrent sammenhengende hormonbehandling, 3 ivf, 2 operasjoner i livmoren, 1 graviditet som endte med ma og medisinsk abort, aldri så mange ekstra måneder med blødning, karantene etter inngrep osv.

Vi prioriterer å få til å ha et sexliv likevel med varierende innhold etter min form. Ikke fordi det er en plikt, men fordi vi synes det er så viktig å ta vare på intimiteten. Det har veldig store positive ringvirkninger for forholdet, kanskje spesielt fordi mannen er mye mer kjærlig og nær når han føler seg velkommen og sett på det området. Det beste er når vi får hatt sex på formiddagen, og godfølelsen sitter i godt utpå dagen. Vi har en del barnefrie helger (særkulls), men barn som koser seg med tegnefilm i sofaen en lørdag morgen holder seg ofte i ro i en halvtime så en har en anledning. De er også ute litt med venner noen ganger. Massasje/stryking og kos er også viktig for oss, i det hele tatt fysiske måter å vise kjærlighet på. Det lager en varme som ofte forebygger grums og konflikter.

Anonymous poster hash: 86410...627

Skrevet

Tipper det ligger på ca en gang i uken, og det er plagsomt lite, kan bli dårlig noe stemning av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...