AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg holder på å date en som jeg kjenner litt fra før. Han kom ut av et forhold for tre måneder siden og vil derfor ta det rolig. Vi har det kjempefint når vi er med hverandre, men har vært veldig usikker på om han virkelig liker meg. En dag så spiste usikkerheten meg opp så når vi sendte meldinger frem og tilbake så spurte jeg om han fortsatt ville treffe meg. Da sa han at han ikke hadde gitt uttrykk for noe annet, men at vi måtte ta seriøse samtaler ansikt til ansikt, ikke på meldinger. Så etter et par dager vi hadde en god prat sammen der vi fikk luftet litt forskjellig. Han ville fortsette å treffe meg, men fortsatt ta det rolig. Jeg føler at han ikke har vært like "på" etterpå. Han har ikke skrevet de små tingene som at han gleder seg til å treffe meg og sånne ting. Nå er jeg helt i kjelleren for jeg tror kanskje det teite spm om vi skulle fortsette å treffes har satt en demper på den gode følelsen han hadde for meg og jeg har vist min usikkerhet. Jeg er redd det var virkelig turn-off og at han ikke liker meg på den måten lenger. Jeg kan liksom ikke ta det opp med han heller. Har jeg ødelagt alt her med å være så dum og usikker? Anonymous poster hash: f7325...0c9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hvordan har du vært i kommunikasjonen til han? Endelig trekker seg tilbake etter en tid hvis det ikke er noe særlig positiv respons å få. Man blir jo lei av å gi og gi.Anonymous poster hash: a9e27...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå