Gå til innhold

Gråfarge til badet?!


Thomasine

Anbefalte innlegg

Vi skal male badet vårt. Har skaper med hvite dører og hvite lister. Ser for meg grått på veggene. Dvs. vil prøve det så finner vi ut om vi trives med det før vi trår til og pusser opp ordentlig med fliser og greier!

Noen som vil anbefale en grå-farge?!

Ikke for mørk!

Flere mener grå bad er kalde - kan noen som trives med sitt gråe bad si det motsatte!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi har malt veggene grå, tror det er farge nr 2500. Syns det er en varm og lun gråfarge, trives godt med den. Men det ville nok blitt for mørkt om vi ikke hadde hatt godt med lys og masse hvit innredning. Hvis du vil prøve en litt lysere farge antar jeg at nr 2000 eller 1500 kan bli bra.

De fleste som har kommet og sett på badet vårt etter at det ble malt har vært overrasket over hvor fint det ble. Ingen har reagert negativt på fargen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leneliten

Grått er en utrolig hyggelig farge, også på bad! Jeg har funnet en lys gråfarge som blir gjennomgangstema i hele leiligheten, og det er lekkert! På badet , som har hvit og grå innredning, er det også gråe vegger samt dusjkabinett i stål.KJedelig? Niks. Ikke med gardiner i silke, og teppe og hånduker i spreke farger!!!!Jeg fikser ikke hvite vegger hjemme, synes det blir for kaldt og sterilt. Men jeg vil heller ikke ha masse farge på veggen. Derfor ble grått et hyggelig valg. Jeg kan fråtse i farger på gardiner, puter, rammer etc, og der er bare å skift gardiner så skifter hele rommet karakter!Lykke til med nytt bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har grått på veggene på det minste badet vårt. Dessverre vet jeg ikke hva fargen heter da det er tidligere eiere som har malt det. Den er ikke av de helt lyseste, men allikevel ikke så mørk. Jeg liker fargen godt. Og det er lekkert med håndklær i knall blått eller burgunder/lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har grått bad og er superfornøyd med det!

Vi har lyse og mørke grove fliser, med kirsebær-farget innredning. Varmt og koselig. Fargene på håndklene kan lyse opp, lune opp eller hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes en gråfarge som heter fransk grå, den synes jeg er fin. Det er et ørlite skjær av rosa i den, så det er en varm farge selv om den er grå.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har grått bad og er superfornøyd med det!

Vi har lyse og mørke grove fliser, med kirsebær-farget innredning. Varmt og koselig. Fargene på håndklene kan lyse opp, lune opp eller hva du vil.

Hørtes flott ut!! Du har ikke bilde vel?! :-)

Vi vurderer Kirsebær når vi en gang skal kjøpe møbler til badet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi har grå fliser på vegg og gulv på vårt bad, og er strålende fornøyd! Og alle som ser badet synes det er kjempelekkert også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...