Gå til innhold

Gutter som runker sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi var noen kompiser på hyttetur som hadde konkurranse om å komme først på en Oreo kjeks.  Sistemann måte spise den.  Da var vi 14-15. 

Ellers er det svært unormalt at gutter runker sammen.  

Anonymous poster hash: 9aff2...4f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om flere gutter som runket sammen. Vet om flere som også har utforsket oralsex og analsex med kompiser.  Flere jenter gjorde det samme, oralsex og onani.  Har selv utforsket med både gutter og jenter under oppveksten. Analsex, oralsex og onani. Kan ikke huske at det var sånn... "ey skal vi fingre eller?". Det bare skjedde :P Klinte mye med to venninner også. Snakket mye med venner om sex, onani, kropp og pubertet og alt det der. Lærte blant annet om det å bruke dusjhodet av ei venninne. Tips og råd om div ting du kan bruke, for eksempel elektrisk tannbørste, stearinlys og andre objekter. Eller ting som kan gjøre ting bedre, som for eksempel det å stimulere brystvorten. Vi snakket løst og fast om alt.  Vet om flere som lærte om onani "sent" i tenårene. Jeg startet vell da jeg var 6-7 år. Var en av de som startet først, og de nærmeste lærte det av meg og jeg lærte en god del av de. De som ikke hang med oss, vi var 4 jenter og 6 gutter, det var de som ble sjokkert over mensen, de som ikke lærte seg om onani før de ble 16-18 år. Det var også de som hadde sex først, de som ble gravid, flere kjønnssykdommer, stemplet som hore og løs, flere aborter og knasket angrepiller som om det var drops. Dette var da på ungdomskolen, som faktisk er ganske tidlig. Det å ha 10+ partnere, 2 aborter og en runde med klamydia før du fyller 16 år er ille.  Jeg tror kunnskap gjør at man tar valg utifra det man vet, og ikke for å eksperimentere som ender opp med graviditet eller kjønnssykdommer.   Anonymous poster hash: fa0e8...af2

Så de som lærte seg å onanerer når de var 16-18 år hadde både klamydia og hatt aborter før fylte 16???

Anonymous poster hash: 57a4e...2ec

• 2 måneder senere...
Skrevet

Haha, hvorfor det? Er nysgjerrig på dette fenomenet og uviten, det gjør meg vel ikke dum?

Anonymous poster hash: 27f9f...024

Du er absolutt ikke dum.Noen gjør det og noen ikke,er vel like normalt begge deler skulle jeg tro.Selv gjorde jeg det en del sammen med en god venninne fra vi var 12-13 til vi var ca 17-18 og hadde typer :-) Det startet helt uskyldig under en overnatting med masse latter og en film hun hadde tyvlånt av storebroren sin.En fantastisk måte å lære seg om livets mysterier :-) Da vi ble eldre og mer bevisst på hva vi gjorde var dette helt naturlig for oss,og noen ganger dristet vi oss til å beføle hverandre også.Vi er i dag verdens beste venninner i hvert vårt stabile forhold og driver ikke med dette lengre men snakker av og til om den deilige tiden :-) Vet om flere som har gjort det samme,både jenter og gutter så det er vel like vanlig som uvanlig :-)

Anonymkode: 1438d...373

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...