AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #61 Skrevet 8. september 2015 Blant dem jeg vokste opp med, var det ikke noe "homo" ved at to eller flere gutter onanerte sammen. Blant mange 13-14-åringer var det heller tegn på virilitet og kåtskap. Blant hvem var det? Sambia-folket? - https://en.wikipedia.org/wiki/Sambia_people Anonymous poster hash: 132e9...c34
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #62 Skrevet 8. september 2015 Blant dem jeg vokste opp med, var det ikke noe "homo" ved at to eller flere gutter onanerte sammen. Blant mange 13-14-åringer var det heller tegn på virilitet og kåtskap. Hah! Særlig. Dette korstoget for å late som om dette er normalt har forlengst utspilt sin rolle. Det holdernå.Anonymous poster hash: 4640d...d7f 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #63 Skrevet 8. september 2015 Hah! Særlig. Dette korstoget for å late som om dette er normalt har forlengst utspilt sin rolle. Det holdernå.Anonymous poster hash: 4640d...d7f hvorfor provoserer dette temaet deg så voldsomt? hvorfor plager det deg at det er helt normalt at unge gutter fulle av testosteron driver med både det ene og det andre? noen gutter ronker sammen, andre ikke. det ene er ikke verre enn det andre. skjønner ikke hvorfor du fyrer deg opp når jenter og gutter her inne deler sine erfaringer fra oppveksten. hva gjør det deg liksom? hva er greia haha Anonymous poster hash: f8080...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #64 Skrevet 8. september 2015 Vet om flere gutter som runket sammen. Vet om flere som også har utforsket oralsex og analsex med kompiser. Flere jenter gjorde det samme, oralsex og onani. Har selv utforsket med både gutter og jenter under oppveksten. Analsex, oralsex og onani. Kan ikke huske at det var sånn... "ey skal vi fingre eller?". Det bare skjedde Klinte mye med to venninner også. Snakket mye med venner om sex, onani, kropp og pubertet og alt det der. Lærte blant annet om det å bruke dusjhodet av ei venninne. Tips og råd om div ting du kan bruke, for eksempel elektrisk tannbørste, stearinlys og andre objekter. Eller ting som kan gjøre ting bedre, som for eksempel det å stimulere brystvorten. Vi snakket løst og fast om alt. Vet om flere som lærte om onani "sent" i tenårene. Jeg startet vell da jeg var 6-7 år. Var en av de som startet først, og de nærmeste lærte det av meg og jeg lærte en god del av de. De som ikke hang med oss, vi var 4 jenter og 6 gutter, det var de som ble sjokkert over mensen, de som ikke lærte seg om onani før de ble 16-18 år. Det var også de som hadde sex først, de som ble gravid, flere kjønnssykdommer, stemplet som hore og løs, flere aborter og knasket angrepiller som om det var drops. Dette var da på ungdomskolen, som faktisk er ganske tidlig. Det å ha 10+ partnere, 2 aborter og en runde med klamydia før du fyller 16 år er ille. Jeg tror kunnskap gjør at man tar valg utifra det man vet, og ikke for å eksperimentere som ender opp med graviditet eller kjønnssykdommer. Anonymous poster hash: fa0e8...af2
Sunnfjording Skrevet 9. september 2015 #65 Skrevet 9. september 2015 tror dette er et østlandsfenomen blant ungdommer
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #66 Skrevet 9. september 2015 HahajaAnonymous poster hash: 4640d...d7f
Reg Skrevet 11. september 2015 #67 Skrevet 11. september 2015 tror dette er et østlandsfenomen blant ungdommer Jeg har ikke støtt på noe landsdelsstatistikk for barne- og ungdomsseksualitet, men jeg tror nok hormonene er ganske likt fordelt landet over. Så er det ulike normer i ulike lokalsamfunn, og litt forskjellig eksperimentering før seksualiteten festner seg. Ikke noe å være redd for.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #68 Skrevet 2. oktober 2015 Det var sommer, og jeg skulle besøke søskenbarnet mitt. Foreldrene hans var borte over natten, og jeg lå på hans soverom. Han satte på sex-DVD, og den ble bare større. Så sier han: Er du stiv også?". Han trakk av seg trusa, og der var den.<br />Stiv. Jeg ble flau, men nektet ikke heller, når han tok ned trusa mi.<br />Han holdt sin inntil min, og den var større. Han tok munnen over pikken min, men jeg var ikke helt klar. Og han lurte da på om jeg ville runke han. Noe jeg gjorde til han kom. Neste natten var jeg litt mer klar, og sa at han kunne få suge meg.<br />Vi la oss i 69-stilling, og før jeg visste ordet av det var munnen full av sæd.<br /><br />Nå er vi mye eldre, og har familie begge 2, og treffes som ingenting har skjedd.Anonymous poster hash: 7cb30...c26
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #69 Skrevet 2. oktober 2015 Det var sommer, og jeg skulle besøke søskenbarnet mitt. Foreldrene hans var borte over natten, og jeg lå på hans soverom. Han satte på sex-DVD, og den ble bare større. Så sier han: Er du stiv også?". Han trakk av seg trusa, og der var den.<br />Stiv. Jeg ble flau, men nektet ikke heller, når han tok ned trusa mi.<br />Han holdt sin inntil min, og den var større. Han tok munnen over pikken min, men jeg var ikke helt klar. Og han lurte da på om jeg ville runke han. Noe jeg gjorde til han kom. Neste natten var jeg litt mer klar, og sa at han kunne få suge meg.<br />Vi la oss i 69-stilling, og før jeg visste ordet av det var munnen full av sæd.<br /><br />Nå er vi mye eldre, og har familie begge 2, og treffes som ingenting har skjedd.Anonymous poster hash: 7cb30...c26 Må huske å fjerne formateringen når du skal poste sex-historier fra nettet som dine egne. Anonymous poster hash: 74925...148 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #70 Skrevet 2. oktober 2015 Okay har liksom trodd det var en privat greie jeg... spurte akkurat mannen min om han hadde gjort det sammen med kompiser før men han sa nei. Han synes tydeligvis det var interessant at jenter gjorde det sammen da:)Anonymous poster hash: 63ca4...422 Det er nok fordi han er en gammel gris, og kunne tenke seg å sett på dette mens han selv ronket til det. Anonymous poster hash: 3c306...d46
Gjest Bond Skrevet 2. oktober 2015 #71 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden ryddet for forherligse av voldtekt/overgrep.Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #72 Skrevet 2. oktober 2015 Rynker kun sammen med jenter. Anonymous poster hash: 69959...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #73 Skrevet 3. oktober 2015 Tror nok ikke det er så uvanlig at gutter i puberteten gjør det. Vet i hvert fall at mange av gutta jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen gjorde det. Forhåpentligvis har de vokst det av seg Vi gjorde det sammen i tenåra også, er selv mann. Vi var kåte og det var godt med en runk. Noen av oss sugde hverandre også... Anonymous poster hash: b7ff2...735
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #74 Skrevet 3. oktober 2015 Mmmmm, tanken på at menn gjør det sammen tenner meg.. Har ikke onanert med noen av samme kjønn selv. Gutter og menn gjør det sammen fordi de er nysgjerrige på hvordan det kjennes ut. Mange er litt bi skjønner du. Anonymous poster hash: b7ff2...735
Jordbærogfløte Skrevet 3. oktober 2015 #75 Skrevet 3. oktober 2015 Gutter og menn gjør det sammen fordi de er nysgjerrige på hvordan det kjennes ut. Mange er litt bi skjønner du. Anonymous poster hash: b7ff2...735 Ja, den tanken har slått meg i blant;-) 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #76 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, den tanken har slått meg i blant;-) Og den tanken stemmer. Vi menn liker å kose oss sammen nå og da... G Anonymous poster hash: b7ff2...735
Jordbærogfløte Skrevet 3. oktober 2015 #77 Skrevet 3. oktober 2015 Og den tanken stemmer. Vi menn liker å kose oss sammen nå og da... G Anonymous poster hash: b7ff2...735 Det er viktig å kose seg, vet du;-) Det viktigste er at man respekterer hverandre. Det er utallige måter å kose seg på:-) Kun fantasien setter grenser..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #78 Skrevet 3. oktober 2015 Det er viktig å kose seg, vet du;-) Det viktigste er at man respekterer hverandre. Det er utallige måter å kose seg på:-) Kun fantasien setter grenser.. Tja, andre ting setter vel også grenser. I dette tilfellet deltagere f.eks. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har truffet noen menn som ønsker å runke sammen, hverken da jeg var barn, tenåring eller voksen. Det er jo en grense som er mer pragmatisk enn fantasi. Anonymous poster hash: 40334...467
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. oktober 2015 #79 Skrevet 3. oktober 2015 Aldri hørt om noen som har gjort dette IRL.
Jordbærogfløte Skrevet 3. oktober 2015 #80 Skrevet 3. oktober 2015 Tja, andre ting setter vel også grenser. I dette tilfellet deltagere f.eks. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har truffet noen menn som ønsker å runke sammen, hverken da jeg var barn, tenåring eller voksen. Det er jo en grense som er mer pragmatisk enn fantasi. Anonymous poster hash: 40334...467 Absolutt. Det tror jeg det er flere som tenker. Har en anelse om at det er mange fantasier ute og går i denne tråden og liknende emner..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå